Stalking/belaging door ex

PenelopeB
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Stalking/belaging door ex

#1 , 24 jun 2019 23:06

Beste Lezer,

Wij zijn ten einde raad, al 6 maanden worden wij regelmatig gecontacteerd door een ex-partner van mijn man. wij hebben alles gedaan om haar te verhinderen dit te doen. ( prive nr , nieuwe nummer gsm, soc.media gestopt of privé gezet. Nu afgelopen week stond ze mijn man op te wachten bij zijn werkgever. Ze kwam eenenander geven aan hem o.a. brief.
Deze brief kwam maar op 1 ding neer, Ik moet weg bij hem ( wij zijn wettelijk gehuwd en hebben een prima relatie) en zij wil mijn plaats in nemen.
zij zegt dat ze niets te verliezen heeft , en zal vechten voor hem.
Na dit voorval, denken we dat ze niet zal ophouden ons leven te verzuren , en dat ze mogelijk nog aggressiever zal worden. Heeft iemand hier evaring mee? tevens zijn wij constant angstig omdat ze al eerder chantage heeft gedaan tov mijn man , en ze ook al onze kinderen heeft gecontacteerd op FB , ..... ikzelf kan niet meer normaal functioneren hierdoor om nog maar te zwijgen over het leed mijn echtgenoot ondergaat.
Ik heb een logboek bijgehouden over alle zaken, maar omdat we dachten het gaat wel over hebben we de smssen destijds gewist.
Kan iemand ons zeggen wat we best doen.
hartelijk dank voor het lezen en eventueel advies

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Didymus
Berichten: 2061

#2 , 24 jun 2019 23:11

Ga samen met uw partner en uw logboek onder de arm aangifte doen bij de politie vóór het verder escaleert. Dit is zonder meer belaging.
"sowieso" schrijf je zo.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”