Oplichting met internet

Samsondwayne
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Oplichting met internet

#1 , 24 jun 2019 21:11

Goedenavond iedereen,

Ik kreeg onlangs een briefje waarop een schriftelijke uitnodiging boor categorie 3 met melding van rechten voor het verhoor van een meerjarige verdachten van feiten waarvoor een vrijheidsstraf kan worden opgelegd.
Beetje vanonder staat dat ik gehoord zal worden over feiten dat ik ten laste kunnen worden gelegd en die een misdrijf betreffen meer bepaald: oplichting met internet

Ik weet echt niet ik gedaan heb echt niet , of kan het zijn door wat me 4 maanden geleden me overkwam : ik was men bankkaart en id kwijtgespeeld en er werd ermee fake loonfiches gemaakt( ik weet het door mijn bank want ik werd geblokkeerd) maar dat heeft toch niks met loonfiches te maken ofwel?
Zou iemand me aub willen helpen?

Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Didymus
Berichten: 2061

#2 , 24 jun 2019 21:41

Waarom zou iemand loonfiches vervalsen? Waarschijnlijk om een persoonlijke lening mee aan te vragen of iets dergelijks.

Kans lijkt me groot dat het inderdaad daar over gaat.
"sowieso" schrijf je zo.

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 24 jun 2019 22:29

Lijkt me ook. Hebt u in die tijd aangifte gedaan bij bank en of politie van het verlies van uw kaart en eventueel andere documenten?

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”