Erfenis gestolen door vriendin

Mexico
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Erfenis gestolen door vriendin

#1 , 01 apr 2019 16:03

Van 2013 tot 2016 heb ik een relatie gehad met een poetsdame die te werk gesteld is bij de Federale Politie Antwerpen (FGP)
In 2014 kwam mijn moeder te overlijden en liet mij een erfenis met testament.
We spreken van bijna 4 miljoen € zonder inboedels.
In 2016 begon ineen de relatie kaduc te gaan blijkbaar had mijn ex een nieuw minnaar gevonden een plaats vervanger bij de Wegpolitie Antwerpen.
Op 16 jullie ben ik door 12 inspecteurs uit het huis gezet, geboeid voor zo gezegd huisgeweld bleek achteraf dat zij (flach flach collega in nood) en dit 10 dagen voor het geplande huwelijk.
Ik heb nooit meer het huis kunnen binnen gaan zelf dat mijn adres daar stond, heb nooit mijn persoonlijke bezittingen mogen hebben het niet van niets. Telkens ik probeerde kontakt met haar te nemen per brief, sms, WhatsApp of aan de deur kreeg ik een verhoor van feiten voor laster en eeroof, belaging.
Door die vrouw ben ik in een collectieve bemiddeling gevallen wegens zij naar mijn werkgevers belden en werd onmiddellijk onstlaan.
Mijn schuldbemiddelaar maakt ook moeilijk, telkens ik een advocaat raadpleeg word er gezegd dat er geen geld is.
Ik kan wel zeggen dat ik een nieuwe job heb met mooie verdiensten ongeveer 3200€ per maand, waar ik af en toe 400€ mag van hebben. Of als ik eens te recht kort bondig antwoord word ik gestraft als een kind, ben wel 52j
Nu mijn vraag is wat kan ik doen of wat moet ik doen.
Ik heb A.I.G aangeschreven
Heb het Comité P aangeschreven
En de bevoegde minister.
Ben nu ook bij het slachtoffer hulp bezig, want enkele weken terug ben ik naar de lokale recherche Antwerpen moeten gaan er werd mij gezegd dat ik een slachtoffer was.
Ik viel van mijn stoel, heeft dit zolang moeten duren.
Dat mijn ex een schending van vertrouwen had gedaan.
Wat kan ik doen of wat moet er gebeuren.
Grtjes
Mexico

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 01 apr 2019 16:14

Veel zelfbeklag.
Maar hoe heeft ze die erfenis van VIER miljoen Euro doen verdwijnen?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 01 apr 2019 16:33

Blijkbaar hebben die poetsdames daar bij de politie veel macht

Reclame

willyboy
Berichten: 897

#4 , 01 apr 2019 17:25

Is dit ook 1 april grap ? Zie vorig bericht .

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#5 , 02 apr 2019 12:30

De poetsdame heeft de plaat gepoetst en is zo verdwenen met de miljoenen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

willyboy
Berichten: 897

#6 , 02 apr 2019 12:46

Hij is nu bezig met zijn zelfmoordpoging nr 3 . Gezien hij er 2 gedaan heeft in zijn vorig bericht . Toch zou hij beter 1813 bellen .

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”