Laster aanklacht

BART1301
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

Laster aanklacht

#1 , 17 mar 2019 18:40

Beste,

Op een donderdagavond overkwam mij het volgende. Ik had afgesproken met iemand die ik had leren kennen via een dating site. Allemaal fijn en wel. De avond verloopt redelijk en plots geeft ze aan honger te hebben en of we bij mij thuis geen pizza kunnen bestellen. Dat doe ik ook en bij levering ga ik naar beneden om de pizza jongen te betalen. Twintig minuten slaat ze door. Ik ben niet normaal. Ziek etc Op dat moment heb ik haar buitengezet en gaan slapen. 's ochtends stel ik vast dat mijn smartphone die op de tafel lag is verdwenen. Ik kijk naar facebook en ze is niet meer bereikbaar. Ik bel het nummer dat ze me gaf. Stuur een sms. Geen antwoord. Ik neem contact me haar vermoedelijke werkgever die op haar auto stond. Leg uit wat er is gebeurd en of ze haar kennen. Die zeggen dat is een prive zaak. Rond 11 u krijg ik een bericht van de dame dat ze mij niet kent. Ik ben totaal in de war en twijfel nu met wie ik te maken en maak schriftelijk melding bij haar werkgever waarop ik opnieuw de feiten geef en vermeld dat ik er verder niet te veel ruchtbaarheid wil aangeven. Later op de dag laat ik een pv opmaken met de feiten. Openbaar heb ik nooit letterlijk gezegd dat ze de gsm heeft gestolen. Alleen dat ze bij is geweest en dat ik hem 's ochtends niet meer vond. Wou eerder met haar contact om te weten of zijn hem had gezien en hem niet had meegenomen omdat ze kwaad op mij was. Nu klaagt zij mij aan voor laster. Wat doe ik best?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38590

#2 , 17 mar 2019 20:08

Waar klaagt ze u aan?

BART1301
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 mar 2019 20:59

Ze zegt dat ze haar advocaat heeft verwittigd en klacht zal indienen bij de politie

Reclame

BART1301
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#4 , 17 mar 2019 21:00

Ze woont in Antwerpen dus vermoed dat het parket van Antwerpen dat dan onderzoekt?

Ann45
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#5 , 18 mar 2019 10:14

Als ze daadwerkelijk klacht heeft ingediend dan zal het parket normaal zelf contact opnemen voor een verklaring

BART1301
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#6 , 18 mar 2019 10:29

En dan? Want dit is eigenlijk totaal fout. Het is voor 100 % zeker dat ze hem heeft.

sterretje2
Berichten: 90
Juridisch actief: Nee

#7 , 18 mar 2019 11:24

Jij zal jouw verhaal kunnen doen en dan zal de klacht hoogstwaarschijnlijk geseponeerd worden.

Franciscus
Berichten: 38590

#8 , 19 mar 2019 00:31

GSM en kaart geblokkeerd?

BART1301
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#9 , 19 mar 2019 08:11

Uiteraard ... beide onbruikbaar

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#10 , 19 mar 2019 09:23

Dan werpen ze die weg en pikken een andere

BART1301
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#11 , 19 mar 2019 11:37

euh ja lost wel het probleem van haar klacht niet op

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”