Diegene dat denken dat het ongeloofwaardig is moeten mijn eerste post maar eens beter lezen.
Er staat van in het begin 'vinger in het gaatje'.
Maar als jullie denken dat ik hier extra 'bewijzen' naar boven halen dat ik nu maar erbij verzin, dan kan je beter niet meer antwoorden.
Altijd makkelijker om zo commentaar te geven totdat het bij uw bloedeigen kinderen zou gebeuren.
Ik kon bij mijn eerste post alles hééééél gedetailleerd plaatsen. Maar wie wil dan nog een héél boek lezen? Vandaar heb ik eerst in grote lijnen de melding gemaakt en een vraag gesteld. Meer niet.
En poep afvegen of mij de melding maken dat er iets zou mis zijn met mijn dochter haar geslachtsdeel is een héél groot verschil ! Appelen met peren vergelijken !
En Gebruiker21, ook al enkele keren vermeld. Er is een advocaat in spel. Er zijn zelfs meerdere advocaten op de hoogte.
Groter bewijs zegt u? Zal ik vragen aan meneer X of hij mijn dochter nog enkele verkracht? Maar dan niet met zijn vinger. Ook vragen of hij het ff wil filmen. Kom ik dan aan een groter bewijs? Dit is pure onzin !
Nogmaals, als ik alles tot in de puntjes u moet vertellen wat ik aan het parket of politie heb verteld kan ik evengoed mijn PV hier overtypen.
Ik had een vraag. Een vraag om hulp of info en heb daarom het verhaal in grote lijnen verteld. Aan uw reacties zoals laster en eerroof heb ik zeker niks.
Dan hoor je hier niet thuis op deze forum.
Kunnen we wel het nodige respect behouden?
Niemand hier op het forum is betaald om uw vragen te beantwoorden. Iedereen doet dit uit vrije wil om mensen te helpen.
Als het antwoord u niet aanstaat, los van het feit of het al dan niet terecht is, kunt u ook op een andere manier reageren.
Naar mijn mening is uw verhaal ook ongeloofwaardig. Heb ik al meerdere keren vermeld. Ik heb al uw posts nog eens goed overlopen en u komt met geen enkele realistische beschuldiging af. Als ik zou moeten oordelen dan bent u de zoveelste jaloerse ex... (neem dit niet persoonlijk op, bij dergelijke analyses is er geen plaats voor emoties)
Ik zou die persoon ook vrijlaten omdat ik u simpelweg niet geloof. En daar heeft uw gedrag en de manier waarop u reageert veel mee te maken.
Ik vind uw redenatie heel kort door de bocht. Uw aannames dat er een verkrachting gebeurd door die persoon is vanuit een neutraal standpunt gewoon niet correct.
Dit vermoeden wordt gevolgd door de autoriteiten dus er zal wel iets vanaan zijn.
Ik kan er niets aan doen, maar ik heb grote bedenkingen bij uw verhaal. Dit is mijn eerlijke analyse na het doorlezen van het verhaal.
Let op: ik zeg niet dat u liegt. Maar u moet de mogelijkheid bekijken dat u het bij het verkeerde eind hebt en er niets aan de hand is.
Juridisch gezien kunt u nu niets meer beginnen tegen deze persoon tot er zich nieuwe feiten voordoen.
Zoals reeds eerder gezegd moet u nu beginnen opletten voor laster en eerroof. Aan deze raad hebt u wel degelijk iets. De rechtbank lacht hier niet mee.
Ik bedoel hiermee dus dat u die beschuldigingen niet moeten beginnen rondstrooien zonder effectieve bewijzen te hebben.
Als u, ondanks alles, echt van oordeel bent dat dergelijke enorm zware misdrijven gebeuren met uw "bloedeigen dochter" dan doet u er toch wel alles aan om uw dochter bij die persoon weg te houden? Desnoods vlucht u naar het buitenland. Er zijn landen genoeg waar men u niet kan raken.
Ik lees ook dat u al een eindje is een rechtszaak verwikkeld bent met uw ex. Het is gewoon verdacht u nu opeens met dergelijke beschuldigingen afkomt. Dat moet u toch ook wel inzien.
Nogmaals, probeer het neutraal te bekijken en als u nog van oordeel bent dat de beschuldiging terecht is dan moet u alles doen om uw dochter veilig te houden.
Meer kan men daar niet over zeggen.