verkrachting minderjarige

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: verkrachting minderjarige

#31 , 07 nov 2016 12:47

Dit is tegenwoordig de mentaliteit geworden in deze maatschappij.
MLL1982, niemand hier praat kindermisbruik goed, laat dit duidelijk zijn. Dit soort misdaden kan niet streng genoeg gestraft worden.

Wat men enkel zegt, is dat men, net omdat dit zeer zware misdaden zijn, waar ook niemand begrip voor zal opbrengen, héél voorzichtig moet zijn met mensen hiervan te beschuldigen, en zeer zeker moet zijn dat de beschuldigingen ook stand houden. Je kan een leven van een onschuldig iemand verwoesten door een loze beschuldiging van kindermisbruik (zelfs als deze beschuldiging geuit wordt met als enige doel het kind te beschermen).

Iedereen hier gaat er dan ook van uit dat de politie en het parket hun werk in dergelijke zaken goed doen en alle feiten goed analyzeren en dan het nodige doen. In dit geval heeft politie en parket blijkbaar beslistom de stiefvader te laten gaan. Uw reacties wijzen erop dat u zich hier niet kan bij neerleggen, waar ik kan inkomen, maar wij proberen enkel te schetsen waarom politie en parket dergelijke beslissing neemt en wat u best doet om hier tegenin te gaan. Uw insinuaties dat er bij het onderzoek één en ander in de doofpot gestoken wordt, slaan volgens mij nergens op, en helpen uw zaak ook helemaal niet vooruit. U intepreteert de meningen hier bijna als "de mensen hier gaan akkoord met kindermisbruik". Dit is absoluut niet het geval!

Verder ga ik me niet meer uitspreken in deze zaak...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mjers

#32 , 07 nov 2016 13:28

Diegene dat denken dat het ongeloofwaardig is moeten mijn eerste post maar eens beter lezen.
Er staat van in het begin 'vinger in het gaatje'.
Maar als jullie denken dat ik hier extra 'bewijzen' naar boven halen dat ik nu maar erbij verzin, dan kan je beter niet meer antwoorden.
Altijd makkelijker om zo commentaar te geven totdat het bij uw bloedeigen kinderen zou gebeuren.
Ik kon bij mijn eerste post alles hééééél gedetailleerd plaatsen. Maar wie wil dan nog een héél boek lezen? Vandaar heb ik eerst in grote lijnen de melding gemaakt en een vraag gesteld. Meer niet.
En poep afvegen of mij de melding maken dat er iets zou mis zijn met mijn dochter haar geslachtsdeel is een héél groot verschil ! Appelen met peren vergelijken !
En Gebruiker21, ook al enkele keren vermeld. Er is een advocaat in spel. Er zijn zelfs meerdere advocaten op de hoogte.
Groter bewijs zegt u? Zal ik vragen aan meneer X of hij mijn dochter nog enkele verkracht? Maar dan niet met zijn vinger. Ook vragen of hij het ff wil filmen. Kom ik dan aan een groter bewijs? Dit is pure onzin !
Nogmaals, als ik alles tot in de puntjes u moet vertellen wat ik aan het parket of politie heb verteld kan ik evengoed mijn PV hier overtypen.
Ik had een vraag. Een vraag om hulp of info en heb daarom het verhaal in grote lijnen verteld. Aan uw reacties zoals laster en eerroof heb ik zeker niks.
Dan hoor je hier niet thuis op deze forum.
Kunnen we wel het nodige respect behouden?
Niemand hier op het forum is betaald om uw vragen te beantwoorden. Iedereen doet dit uit vrije wil om mensen te helpen.
Als het antwoord u niet aanstaat, los van het feit of het al dan niet terecht is, kunt u ook op een andere manier reageren.

Naar mijn mening is uw verhaal ook ongeloofwaardig. Heb ik al meerdere keren vermeld. Ik heb al uw posts nog eens goed overlopen en u komt met geen enkele realistische beschuldiging af. Als ik zou moeten oordelen dan bent u de zoveelste jaloerse ex... (neem dit niet persoonlijk op, bij dergelijke analyses is er geen plaats voor emoties)
Ik zou die persoon ook vrijlaten omdat ik u simpelweg niet geloof. En daar heeft uw gedrag en de manier waarop u reageert veel mee te maken.
Ik vind uw redenatie heel kort door de bocht. Uw aannames dat er een verkrachting gebeurd door die persoon is vanuit een neutraal standpunt gewoon niet correct.
Dit vermoeden wordt gevolgd door de autoriteiten dus er zal wel iets vanaan zijn.

Ik kan er niets aan doen, maar ik heb grote bedenkingen bij uw verhaal. Dit is mijn eerlijke analyse na het doorlezen van het verhaal.
Let op: ik zeg niet dat u liegt. Maar u moet de mogelijkheid bekijken dat u het bij het verkeerde eind hebt en er niets aan de hand is.

Juridisch gezien kunt u nu niets meer beginnen tegen deze persoon tot er zich nieuwe feiten voordoen.
Zoals reeds eerder gezegd moet u nu beginnen opletten voor laster en eerroof. Aan deze raad hebt u wel degelijk iets. De rechtbank lacht hier niet mee.
Ik bedoel hiermee dus dat u die beschuldigingen niet moeten beginnen rondstrooien zonder effectieve bewijzen te hebben.

Als u, ondanks alles, echt van oordeel bent dat dergelijke enorm zware misdrijven gebeuren met uw "bloedeigen dochter" dan doet u er toch wel alles aan om uw dochter bij die persoon weg te houden? Desnoods vlucht u naar het buitenland. Er zijn landen genoeg waar men u niet kan raken.

Ik lees ook dat u al een eindje is een rechtszaak verwikkeld bent met uw ex. Het is gewoon verdacht u nu opeens met dergelijke beschuldigingen afkomt. Dat moet u toch ook wel inzien.
Nogmaals, probeer het neutraal te bekijken en als u nog van oordeel bent dat de beschuldiging terecht is dan moet u alles doen om uw dochter veilig te houden.

Meer kan men daar niet over zeggen.

U moet mij niet geloven maar mijn dochter.
Ik citeer de woorden van mijn dochter.
Als u dit niet gelooft, gelooft u een kind niet dat onrechtstreeks vraagt om hulp.
Dit is tegenwoordig de mentaliteit geworden in deze maatschappij.
Zoals men mij al vaker heeft verteld en u bewijst het ook nog maar eens.
"Men kan niks doen zolang er geen bloed vloeit"
Dit waren ook letterlijke woorden van diverse instanties dat hulp zouden moeten verlenen.

Een volwassen mens moet de woorden van een kind kunnen relativeren.
Daarom is het ook een kind.
Als men iedereen in de cel zou smijten die beschuldigd wordt door een kind... het zou nogal een wereld zijn.
Kinderen kennen vaak het verschil niet tussen fictie en realiteit, laat staan dat een kind het verschil kent tussen goed bedoelde handelingen van de stiefvader en de misdaden waarvan u hem beschuldigd.

U ziet het misschien niet, maar godzijdank dat ze mensen de cel niet in indraaien voor dergelijke situaties.
We hebben hier nu al meerdere keren geprobeerd hebben om de situatie uit te leggen en het standpunt van het parket uit de doeken te doen.
Nog steeds komt u af met niets zeggende argumenten. En reageert u gefrustreerd en ongefundamenteerd. Zo erg dat uw onwetendheid of uw onwilligheid om de situatie te begrijpen mij danig op de zenuwen werkt.

Men kan nu eenmaal niet iedereen in de cel gooien die beschuldigd wordt van een misdaad. Punt uit. Als u dat niet begrijpt dan gaat u een heel gefrustreerd leven tegemoet.
Aangezien u niet begrijpt dat er een mogelijkheid is dat uw kind het bij het verkeerd eind heeft, vrees ik ervoor...

Mariette

#33 , 07 nov 2016 13:32

Afbeelding

Inotyol is de ideale zalf (zinkzalf) voor de "rode poep" probleempjes.

Zeer taaie zalf die je niet kan afwassen. Niet zo simpel aan te brengen dus, zeker als de zalf niet op kamertemperatuur is. Je brengt dat aan met een vinger en je wrijft rond "het gaatje".

Je doet dat als de billetjes rood zijn. en ja, als de huid dan een beetje rood ziet kan dat trekken en pijnlijk zijn.
(of in de zomer gebruiken als ultieme waterproof-zonnecrème op gevoelige plaatsen indien ze constant in het zwembad zitten).

Misschien toch even wachten met panikeren en zien of er nog zoiets gebeurd? Spreek met de moeder en vraag anders dat stiefvader beter geen verzorgende taken meer uitvoert? (wordt soms nog gevraagd).

Koop alvast zo'n tube Inotyol en vraag aan je dochtertje of ze die zalf kent. Komt altijd van pas.

Reclame

MLL1982
Topic Starter

#34 , 12 nov 2016 14:31

Bedankt Mariette.
Maar ik ken de zalf.
Rondom maar niet erin.
Ook erin zonder zalf is de klacht.
De moeder steekt alles in een doofpot en noemt zichzelf slachtoffer terwijl ze op de hoogte is van de feiten.
Mvg

MLL1982
Topic Starter

#35 , 12 nov 2016 14:37

Zo erg dat uw onwetendheid of uw onwilligheid om de situatie te begrijpen mij danig op de zenuwen werkt.
Ocharme jij toch. Hoe erg :(
Stop dan met te reageren of te denken dat u alles weet achter uw computerscherm.
Het moest uw eigen dochter maar eens zijn.
Dan zou je anders piepen.

Je moet lezen wat er staat.
Dus omdat het een kind is moet je een kind niet geloven?
Maar het verhaal naast u neer leggen en de minste bewijzen dat je hebt van tafel gooien?
Dat het klaagt van pijn en aanhoudend zegt wat er gebeurt ook maar negeren?
Ze zegt dat die meneer stout is en haar pijn doet steken we ook maar even in de doofpot?

Wel meneer mjers, als u zelf vader bent, ben ik blij dat u mijn vader niet bent.
Dan zou ik vanaf kinds af al zelfstandig moeten zijn.

I rest my case !

LeenW

#36 , 12 nov 2016 15:24

Hier mag een slotje op, aan een potje moddergooien heeft niemand iets.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”