Wat ik zou doen,maar sla me dood,als dit in strijd is met de wet.Eerst zou ik proberen losse info te vragen,en hopen,dat hij je terug mailt (als hij hier niet mee leest natuurlijk)Als hij je terugmailt,dan heb je veel kans,dat je zijn eigen ip adres heeft,van zijn eigen provider.(of het moet een echte geslepen zijn,dat hij dit doet via een vpn,proxy of tor verbinding).Maar hij kan gewoon "dom" zijn en je mailen.Dan heb je zijn ip adres,en kan je ermee gaan naar de politie.Volgens dat ik weet,kan enkel een onderzoeksrechter aan de isp vragen,welke persoon dit ip adres heeft op dit moment.Of hij dat doet,is een andere zaak.Maar kan je soms geen neutrale plaats afspreken,waar je dit koopt,en kan indien ze dat willen,dan ook niet in de buurt zijn,tijdens de eventuele koop?Als het,het gestolen toestel is,dan is hij er gloeiend bij.Of kijk ik nu teveel detective's en sla ik de bal verkeerd?Maar met zijn ip,kan je veel doen,als de juiste diensten willen meewerken,en het nodig vinden iets te doen.via de site
http://www.ripe.net" onclick="window.open(this.href);return false; ,kan je al zijn provider weten,en weet je dan al tenminste als hij van het binnen of het buitenland opereert.Want via het buitenland zou moeilijker zijn zeker?