Winkeldiefstal - Administratieve geldboete opgelegd

tira00

Re: Winkeldiefstal - Administratieve geldboete opgelegd

#16 , 31 dec 2013 11:41

Zucht, die detective heeft van zijn baas de opdracht gekregen om een administratieve boete te "VRAGEN" (zeker nooit eisen!) . Doet ie het niet, raakt ie zijn werk kwijt en kan ie zijn kindjes geen eten meer geven. Zo simpel is het.

En jawel dat wordt in de opleiding aangeleerd, misschien zelf eens gaan volgen dan kan je het zelf horen.

En neen er heeft nog nooit niemand daarvoor zijn vergunning verloren.

Misschien eens zelf infiltreren in het milieu?

Ik vertel jullie gewoon hoe het in de realiteit gaat, en men begint hier bijna te schelden. Moet je niet tegen het werkvolk doen, maar roep op onze ordehandhavers die dit toelaten.

Einde (weeral)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#17 , 31 dec 2013 13:12

Ik geloof tira !

De wet en de werkelijkheid is een hemels breed verschil, en er zijn nog winkels waar men een bepaald bedrag als administratie kosten rekent bij diefstal, en ja er zijn winkels die de politie niet oproepen, in sommige winkelcentrums zou men wel een politiebureel moeten hebben, daar door zijn er winkels die al die rompslomp niet willen en het zelf oplossen !

Is dit wettelijk, waarschijnlijk niet, er is zoveel niet wettelijk en het word toch gedaan, een aanhangwagentje met een reclame paneel mag ook maar een paar uren langs de weg staan , en wat zie je op sommige wegen daar staan er altijd jaar in jaar uit, waar ik nu aan de pc zit zie ik er 3 staan en dit op een afstand van 300 meters van de politiebureel, er zijn geen agenten genoeg in België om alles wat niet wettelijk is er een PV van op te maken.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Vandebos

#18 , 31 dec 2013 13:30

En bij deze een slotje op deze discussie.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”