Het is de rechter die beslist, niet de dader.....Ik lees net in een ander topic dat men zelf kan vragen naar een werkstraf, en dat hierbij het strafblad blanco blijft. Klopt dit? En kan dit van toepassing zijn op mijn geval?
Als dit klopt kan ik tenminste nog een andere job vinden.
Maar als je op een foto staat met de bankpas in het toestel terwijl er duidelijk te zien valt dat je handelingen op de kaart verricht zal je schuld snel vastliggen in een geding. Vlot meewerken is in zo een geval beduidend meer productief dan effe de jan te gaan uithangen en het onderzoek op alle mogelijke wijzen te proberen te bemoeilijken.Is men in België dan niet meer onschuldig tot de schuld bewezen werd?
Dat was mijn vraag : kan je zien met welke kaart je de handelingen hebt verricht? Als je geen transacties hebt gedaan, kan niemand toch weten met welke kaart je poogde een transactie te verrichten om de simpele reden dat je geen toegang verkreeg.Maar als je op een foto staat met de bankpas in het toestel terwijl er duidelijk te zien valt dat je handelingen op de kaart verricht zal je schuld snel vastliggen in een geding. Vlot meewerken is in zo een geval beduidend meer productief dan effe de jan te gaan uithangen en het onderzoek op alle mogelijke wijzen te proberen te bemoeilijken.Is men in België dan niet meer onschuldig tot de schuld bewezen werd?
Iedere handeling met een kaart wordt tijdsgebonden gelinkt aan de foto's genomen tijdens het gebruik van een kaart, kaart wordt ingestoken, strip of chip wordt gelezen en die gegevens worden vastgelegd met de foto's die dan genomen worden. Foute code? ---> foto's worden versneld genomen om de kans op verschillende invalshoeken gezicht pinner vast te leggen te verhogen en een "stomme film" te bekomen die duidlijk aantoont dat u handelingen verricht...Dat was mijn vraag : kan je zien met welke kaart je de handelingen hebt verricht? Als je geen transacties hebt gedaan, kan niemand toch weten met welke kaart je poogde een transactie te verrichten om de simpele reden dat je geen toegang verkreeg.Maar als je op een foto staat met de bankpas in het toestel terwijl er duidelijk te zien valt dat je handelingen op de kaart verricht zal je schuld snel vastliggen in een geding. Vlot meewerken is in zo een geval beduidend meer productief dan effe de jan te gaan uithangen en het onderzoek op alle mogelijke wijzen te proberen te bemoeilijken.Is men in België dan niet meer onschuldig tot de schuld bewezen werd?
vraag blijft: filmt men ook de kaart?
indien niet dan kan men mij toch ook betichten van het gebruik van een vreemde kaart als ik aan de muur even niet oplettend was en een fout intik?
haaaa..... natuurlijk, dom van me!Dus --> insteken kaart gelijk aan handeling. Einde verhaal.