Getuige bij moord poging

Bunnywabit
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

Getuige bij moord poging

#1 , 07 jan 2022 22:47

Goeiedag,


Op 15 oktober 2021 zat ik op café te kijken naar de voetbal toen mijn vrouw belde dat er iets ernstig gebeurt was bij haar broer daarop dronk ik mijn bier uit en vertrok ik richting haar broer.

Eenmaal daar aangekomen kom ik te kennis dat haar broer samen met een Andere zus een oude vrouw hebben verwond en ze in levensgevaar is ( ze overleed 5 dagen later) nu moet de zus voorkomen voor moord.

Nu terwijl ik daar stond na de feiten Pas toegekomen ben op gerechtelijk aangehouden als getuige. In de ochtend mocht ik beschikken aangezien ik niet op het moment van de feiten aanwezig was maar pas 20 min later toekwam. Maar mijn gsm is in beslag genomen tot op de dag van vandaag kan ik daar iets aan doen.

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12770

#2 , 07 jan 2022 23:11

Wanneer het onderzoek afgelopen is, krijgt u deze terug.

Bunnywabit
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

#3 , 07 jan 2022 23:47

Wanneer het onderzoek afgelopen is, krijgt u deze terug.
Dat is makkelijk ik betaal nu mijn abonnement voor niks en de voorburen die alles gezien hebben die zijn niet aangehouden geweest??

Ik was totaal niet aanwezig het moment van de feiten moest vrijwillig mee verklaring afleggen wanneer ik zei dit duurd hier te lang mocht ik niet vertrekken ik was vrijwillig mee na een uur kwamen ze af dat ik vanaf dan gerechtelijk aangehouden was als getuige... En de mensen die alles zagen moeten niet mee?? Om 21uur vrijwillig mee om 22u30 pas aangehouden in die tijd mocht ik niet vertrekken..

Reclame

LeenW
Berichten: 12770

#4 , 08 jan 2022 00:06

Misschien eens nadenken over wat het belangrijkste is, een moordonderzoek of uw gsm-abonnement.

Bunnywabit
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

#5 , 08 jan 2022 01:50

Misschien eens nadenken over wat het belangrijkste is, een moordonderzoek of uw gsm-abonnement.
IN mijn schoenen mijn gsm-abonnement ik heb niets met die zaak temaken de schuldige zijn gekend en ik werd fout behandeld in die zaak als ik kijk naar al de mensen die wel aanwezig waren en wel alles hebben zien gebeuren zoals de buren die zijn niet opgepakt en zijn niks in beslag genomen.

bosprocureur
Berichten: 6836

#6 , 08 jan 2022 09:18

Ikke ikke ikke ?

De mensen zijn nogal prikkelbaar op dit ogenblik.

Voor enkele euro's hebt u al een andere GSM, en met een nieuwe simkaart kan u weer bellen. Op termijn krijgt u wellicht uw toestel terug, flink verouderd, maar goed bewaard.

lukasi
Berichten: 1120

#7 , 08 jan 2022 09:20

Omdat u in relatie staat met de beschuldigen via uw vrouw en ' toevallig' daar enkele ogenblikken na de feiten daar aankwam.
Omdat u zich ook liet gelden dat het allemaal veel te lang duurde en dat je weg wou.
Omdat de overburen geen familie relatie hebben met de daders,
gaan ze nu grondig nagaan wat je rol was in deze familie 'bende'.

mava105
Berichten: 22214
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#8 , 08 jan 2022 09:27

Omdat u in relatie staat met de beschuldigen via uw vrouw en ' toevallig' daar enkele ogenblikken na de feiten daar aankwam.
Omdat u zich ook liet gelden dat het allemaal veel te lang duurde en dat je weg wou.
Omdat de overburen geen familie relatie hebben met de daders,
gaan ze nu grondig nagaan wat je rol was in deze familie 'bende'.
En mogelijks heb jij zelf rondgelopen op de plaats van de moord, en sporen achtergelaten.

Inazuma
Berichten: 9726
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#9 , 08 jan 2022 12:51

Je kan altijd een verzoekschrift aan procureur richten en vragen je telefoon vrij te geven.
Geen garanties ...


Abonnement :

Of stopzetten bij je provider
Of -minstens- de mee in beslag genomen SIM laten blokkeren en vragen je een nieuwe op te sturen zodat je die in andere telefoon kan stoppen

Bunnywabit
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

#10 , 10 jan 2022 00:57

Ikke ikke ikke ?

De mensen zijn nogal prikkelbaar op dit ogenblik.

Voor enkele euro's hebt u al een andere GSM, en met een nieuwe simkaart kan u weer bellen. Op termijn krijgt u wellicht uw toestel terug, flink verouderd, maar goed bewaard.
Het gaat om de emotionele waarde foto's...

Bunnywabit
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

#11 , 10 jan 2022 00:57

Omdat u in relatie staat met de beschuldigen via uw vrouw en ' toevallig' daar enkele ogenblikken na de feiten daar aankwam.
Omdat u zich ook liet gelden dat het allemaal veel te lang duurde en dat je weg wou.
Omdat de overburen geen familie relatie hebben met de daders,
gaan ze nu grondig nagaan wat je rol was in deze familie 'bende'.
En mogelijks heb jij zelf rondgelopen op de plaats van de moord, en sporen achtergelaten.
Onterecht behandeld ben het gebouw niet binnengeweest toe ik toekwam waren de hulpdiensten er al en heb ik ze zelf aangesproken om te weten wat er aan de hand was.

Bunnywabit
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

#12 , 10 jan 2022 00:58

Je kan altijd een verzoekschrift aan procureur richten en vragen je telefoon vrij te geven.
Geen garanties ...


Abonnement :

Of stopzetten bij je provider
Of -minstens- de mee in beslag genomen SIM laten blokkeren en vragen je een nieuwe op te sturen zodat je die in andere telefoon kan stoppen
Dankje voor de tip.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”