straatverbod aanvragen?

Franciscus
Berichten: 38596

Re: straatverbod aanvragen?

#16 , 02 aug 2011 21:56

Aangifte bij politie die hebben normaal drie weken tijd om PV naar parket te zenden .... dan zal pdK beslissen wat er met de zaak kan gebeuren.
U als slachtoffer registreren ter griffie ... is al uitgelegd en vraag aan procureur stellen hoever het staat.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
goldenriver
Topic Starter
Berichten: 12

#17 , 03 aug 2011 00:39

De zaak zit al een maand bij het parket, dus dat was mijn vraag niet. En ik kan nog niet bij mijn advocaat terecht voor verdere vragen of zelfs een afspraak te maken, tot wanneer mijn pro deo aanvraag is goedgekeurd en ik wil alles via mijn advocaat laten regelen (zoals bv.als slachtoffer registreren), zodat ik weet dat het goed gedaan is, want als leek begin ik daar zelfstandig niet aan.

Maar intussen had ik toch graag antwoord gekregen op mijn vragen, ik verwacht niet dat er kan voorspeld worden wat er gaat gebeuren, maar wel heel simpele antwoorden of bepaalde dingen "kunnen" ja of nee.

mmeireso
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

#18 , 23 mar 2017 19:46

Kan er iemand voor mij een contactverbod aanvragen? Mijn vader wil een contactverbod aanvragen voor mij en mijn ex partner, maar we willen dit beiden zelf niet.

HELP!

Reclame

Milo72
Berichten: 1016

#19 , 24 mar 2017 10:01

Beter een nieuw topic openen ipv antwoorden op een topic van 5 jaar oud.

On topic: voor alle duidelijk, je vader wil dat er een contactverbod is tussen jou en je ex-man, m.a.w. dat jij en je ex-man elkaar niet meer mogen contacteren? Of wil je vader dat jij EN je ex-man geen contact meer hebben met hem ?
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”