Beschuldigd van pedofilie

dreamless123
Topic Starter
Berichten: 21

Beschuldigd van pedofilie

#1 , 14 aug 2016 14:39

4 maanden terug vroeg mijn zus om op de kinderen van haar te letten. Ze heeft er namelijk 7. Nu recent ging ze uit met men beste vriend. De kinderen van haar zijn van 6 tot 16. Het meisje van 11 heeft een stoornis dat ze aan iedereen hangt en niet kan stoppen wanneer je het vraagt. Een paar dagen terug was ze terug bezig ik zat in mijn bloot bovenlijf met broek aan. En het meisje zat terug op mij. Was niets sexueel gewoon haar ding . Ze zat nu idd wel op mij prive delen. Maar daar dacht ik zelf niet aan. Terwijl dit aan het gebeuren was heeft 1 van de jongens een foto gemaakt en nu vandaag zegt men zus dat ik een pedofiel ben! Ik ben zowat teneinde raad naar wat ik moet doen. Haar lief ( mijn vroegere beste vriend ) kwam vandaag het huis binnengestormt en sloeg me in elkaar voor ik wist wat er gebeurde.

1 wat kan ik doen? Ik heb de goto niet gezien.
2 nadat ik in elkaar geslaan werd heeft de politie geen verklaring van mij afgenomen terwijl ik zei dat ik dit wel wilde doen.
Ze hebben dit wel van hen genomen en zeiden dat 1 verklaring van hen gengen was en dat ze niet twee verklaringen wouden maken.
Kan dit zomaar?
3 wat kan ik doen?

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Maxime03
Berichten: 167
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 aug 2016 15:59

u zomaar beschuldigen van pedofilie zijn zware aantijgingen. Er zullen echter meer bewijzen moeten zijn dan enkel één foto. Ik denk dat iedereen wel thuis een foto heeft waarbij een kind op de schoot zit, zelfs in bloot bovenlijf.

Voor zover ik het begrijp is uw vroegere vriend uw huis binnengekomen en heeft hij u geslagen. U bent namelijk slachtoffer in dit geval, u dient naar een dokter te gaan en uw verwondingen moet u laten vaststellen. U zal zekerlijk uitgenodigd worden door de politie. Een eenzijdige verklaring bij slagen en/of verwondingen strookt met de vaststellingen. Informeer bij de politiezone of er een proces-verbaal lopende is, indien niet leg dan klacht neer.
U kunt ook klacht neerleggen voor laster en eerroof wanneer men blijft verkondigen dan u seksuele handelingen hebt gesteld met één van de kinderen.

dreamless123
Topic Starter
Berichten: 21

#3 , 15 aug 2016 10:51

u zomaar beschuldigen van pedofilie zijn zware aantijgingen. Er zullen echter meer bewijzen moeten zijn dan enkel één foto. Ik denk dat iedereen wel thuis een foto heeft waarbij een kind op de schoot zit, zelfs in bloot bovenlijf.

Voor zover ik het begrijp is uw vroegere vriend uw huis binnengekomen en heeft hij u geslagen. U bent namelijk slachtoffer in dit geval, u dient naar een dokter te gaan en uw verwondingen moet u laten vaststellen. U zal zekerlijk uitgenodigd worden door de politie. Een eenzijdige verklaring bij slagen en/of verwondingen strookt met de vaststellingen. Informeer bij de politiezone of er een proces-verbaal lopende is, indien niet leg dan klacht neer.
U kunt ook klacht neerleggen voor laster en eerroof wanneer men blijft verkondigen dan u seksuele handelingen hebt gesteld met één van de kinderen.
Wanneer de politie er was vroeg ik of ze mijn pc konden uit het huis halen. Daar ik geen auto heb hebben ze die naar het politie bureau meegenomen, mogen zei dan zomaar in de pc gaan? Want ze hadden tegen mij gezegd dat ik er mocht achter komen dinsdag. Er staan namelijk films op die ik gedownload heb zoals batman enzo.

Ze hbben dus niet gezegd dat het een inbeslagname was.

Tweede vraag

Mijn zus heeft nog di gen in haar huis liggen van mij zoals kleren pc scherm tv boxen kabels van pc enz
Hoe kan ik die verkrijgen als ze deze niet terug brengt?

Reclame

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#4 , 15 aug 2016 10:57

Wanneer de politie er was vroeg ik of ze mijn pc konden uit het huis halen. Daar ik geen auto heb hebben ze die naar het politie bureau meegenomen,
Dat de politie u pc gaat meenemen omdat jij dit vroeg, betwijfel ik ten zeerste.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Maxime03
Berichten: 167
Juridisch actief: Nee

#5 , 15 aug 2016 11:20

De politie gaat voor u geen zaken uit het huis halen en deze vervolgens zomaar aan u overhandigen, zij zijn geen verhuisfirma. De politie kan deze wel in beslag nemen, maar dan zal u uw pc voor langere tijd kwijt zijn, reken daarvoor enkele maanden.
Voor de zaken die in haar woning liggen, zal u eerst moeten kunnen bewijzen dat die zaken van u zijn. Vraag eerst aan uw zus om deze terug te brengen. Indien ze deze niet wenst terug te brengen, kan u eens naar de wijkagent gaan en vragen of hij eens wil langs gaan om te bemiddelen.

Wanneer iets in beslag genomen is, dan kan deze zonder toestemming uitgelezen worden.

dreamless123
Topic Starter
Berichten: 21

#6 , 15 aug 2016 15:06

Wanneer de politie er was vroeg ik of ze mijn pc konden uit het huis halen. Daar ik geen auto heb hebben ze die naar het politie bureau meegenomen,
Dat de politie u pc gaat meenemen omdat jij dit vroeg, betwijfel ik ten zeerste.

Wanneer de politie daar was werd er mij niet gezegd dat de pc in beslag genomen werd. Ik zei zelf tegen de agent dat ik men toetsenbord en muis nodig had en hij is er achter gegaan en zei dat ik erachter mocht gaan dinsdag.

Ik dacht dat de politie dit moet zeggen als ze dit onderzoeken, welke rechten heb ik nog als een agent zomaar in men pc zou mogen gaan, zonder bevelschrift van een onderzoeksrechter?

Kan ik mijn dingen via een vrederechter bekomen?
Mvg

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#7 , 15 aug 2016 15:39

Dus ga je er morgen achter, dan weet je direct of je het meekrijgt of niet.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#8 , 15 aug 2016 17:21

Er staan namelijk films op die ik gedownload heb zoals batman enzo.

Ze zullen eerst die film van Batman bekijken denk ik.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)


WP002
Berichten: 1480

#10 , 15 aug 2016 21:02

Alle gekheid op een stokje: als de tegenpartij beweert dat u seksuele omgang met dat meisje hebt gehad, dan moeten daar sporen van zijn. Als die sporen er niet zijn, tja, dan is het uw woord tegen het hunne; als derden echter het aanhankelijke gedrag van het meisje in kwestie kunnen bevestigen, staat u al een stuk sterker. Allemaal in de veronderstelling dat er inderdaad niets gebeurd is wat niet had mogen gebeuren, natuurlijk.

dreamless123
Topic Starter
Berichten: 21

#11 , 15 aug 2016 21:53

Alle gekheid op een stokje: als de tegenpartij beweert dat u seksuele omgang met dat meisje hebt gehad, dan moeten daar sporen van zijn. Als die sporen er niet zijn, tja, dan is het uw woord tegen het hunne; als derden echter het aanhankelijke gedrag van het meisje in kwestie kunnen bevestigen, staat u al een stuk sterker. Allemaal in de veronderstelling dat er inderdaad niets gebeurd is wat niet had mogen gebeuren, natuurlijk.

Het meisje heeft een soort van psyhische storing, ze hangt aan iedereen, het mag gelijk wie zijn ze zou ze aan de persoon hangen vastpakken op de rug hangen enz, maand terug steelde ze mijn gsm en trok een foto van haar prive delen , ik heb haar dan moeten duidelijk maken dat dit niet kon en ik vertelde dit ook aan men zus zelf.

ik zal morgen zien wat de politie zegt en indien nodig een klacht neerleggen tegen haar of zoals iemand zei de wijkagent contacteren.
Het is jammer dat dingen zo moeten lopen , ik ben men zus kwijt en men beste maat. Wa een kutwereld!!
Bedankt voor alle hulp hier!

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#12 , 15 aug 2016 22:08

Het lijkt me duidelijk, dat u uw gsm best niet zo laat rondslingeren zonder enige vorm van schermbeveiliging dat eenieder wanneer men wil foto's kan maken met uw gsm. Deze zouden wel het verhaal in een ander daglicht kunnen doen schijnen als uit analyse blijkt dat die foto's nog altijd op de GSM staan én u er net voor én er net na de gsm gebruikt heeft.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#13 , 16 aug 2016 09:08

maand terug steelde ze mijn gsm en trok een foto van haar prive delen , ik heb haar dan moeten duidelijk maken dat dit niet kon en ik vertelde dit ook aan men zus zelf.
Dit soort informatie kan je best in je eerste post vermelden, want dit is info die de situatie wel serieus kan beïnvloeden... Zeker als uw zus deze foto / info tegen u wil gebruiken.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

dreamless123
Topic Starter
Berichten: 21

#14 , 18 aug 2016 16:08

maand terug steelde ze mijn gsm en trok een foto van haar prive delen , ik heb haar dan moeten duidelijk maken dat dit niet kon en ik vertelde dit ook aan men zus zelf.
Dit soort informatie kan je best in je eerste post vermelden, want dit is info die de situatie wel serieus kan beïnvloeden... Zeker als uw zus deze foto / info tegen u wil gebruiken.

Ik heb de foto niet bewaard onmiddelijk verwijdert ook.

Nu begint ze ook aan iedereen overal rond te vertellen dat ik een pedofiel ben. :/ ik heb het gevoel dat ik een naam zal krijgen ook al heb ik niets gedaan.

Franciscus
Berichten: 38678

#15 , 19 aug 2016 22:32

Rondvertellen aan wie en waar dat is belangrijk.
In het openbaar - tgo een aantal personen op café?
Weet u waar en wanneer...

Aangifte doen bij politie voor alle nieuwe feiten.
lasterlijke aantijgingen - laster en of eerroof.
Als ze u lastig valt dan komt er nog stalking bij.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”