wagen gestolen door vorige verkoper

Panamera
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Re: wagen gestolen door vorige verkoper

#31 , 21 jun 2016 20:28

Ik ben Particulier.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus

#32 , 21 jun 2016 21:48

En de verkoper?

Panamera
Topic Starter

#33 , 21 jun 2016 23:46

particulier ook

Reclame

Panamera
Topic Starter

#34 , 05 jul 2016 00:35

om terug te komen op deze topic
Vandaag naar de politie geweest voor verhoor met kennis van de verklaring van de tegenpartij.
verkoper beweerd dat ik volgens hem nog een som geld moet en dat dat de reden was dat hij men wagen heeft weggetakeld aan men deur.
daarbij heb ik mijn bewijzen van betalingen en verkoopsovereenkomst overhandigd en kopieen laten nemen ervan om bij het dossier toe te voegen.
de agent ging deze overmaken naar het parket in de loop van de week.
wat zal er nu gebeuren?

giserke

#35 , 05 jul 2016 00:49

Procureur zal bekijken of er iemand moet worden doorverwezen naar de correctionele rechtbank.
Indien niet, zal U een burgerlijke procedure moeten opstarten tegen de verkoper indien hij bij zijn standpunt blijft.
Indien wel zal U zich kandidaat kunnen stellen als burgerlijke partij, maar kan U ook gedagvaard worden door het OM.

LeenW

#36 , 05 jul 2016 10:24

Zijn er nu wel bewijzen van betaling?

Panamera
Topic Starter

#37 , 05 jul 2016 22:40

Een bewijs rechtstreeks naar de verkoper heb ik niet omdat ik de betaling is cash geregeld had
Maar heb wel mijn wagen verkocht om die wagen te kunnen kopen en daar heb ik wel een bewijs van de afhalingen die ik heb moeten doen.
en daarmee betaald aan de verkoper

Panamera
Topic Starter

#38 , 19 jul 2016 16:06

wagen is vrijgegeven en kan hem ophalen eender deze dagen..bij deze dan aan iedereen bedankt voor de hulp.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”