MMh haken en ogen leuk nooit van gehoord.Dit verhaal hangt met 'haken en ogen' aan mekaar.
Wanneer ik kosten heb aan mijn wagen en die lopen op tot € 6000, zal ik mijn wagen zelf wel naar een garage brengen. Ik zal het in geen geval door een vriend laten doen.
Kan je me zeggen wat de kosten juist waren?
MMh haken en ogen leuk nooit van gehoord.Dit verhaal hangt met 'haken en ogen' aan mekaar.
Wanneer ik kosten heb aan mijn wagen en die lopen op tot € 6000, zal ik mijn wagen zelf wel naar een garage brengen. Ik zal het in geen geval door een vriend laten doen.
Kan je me zeggen wat de kosten juist waren?
Het was tijdens de vakantie periode van vorig jaar en ik had geen tijd om alles in orde te brengen voor de herstelling van mijn wagen. Deze vriend is één van mijn beste maten en was destijds werkloos en had er geen probleem mee om het voor mij in orde te brengen.
Ik had een serieuze schade aan mijn wagen en verzekering gaf economisch verlies aan. Dus mijn maat zocht de goedkoopste oplossing om toch de wagen te laten herstellen met wat de verzekering mij gaf.
Ik heb vrienden die ik kan vertrouwen wat is daar zo raar aan?
:d
De hersteller kan (lang) NA de herstelling een factuur sturen aan degene die liet herstellen. Betaalt deze de factuur niet dan kan de hersteller gerechtelijk betaling vorderen.