erfrechten

andreavilvoorde
Topic Starter
Berichten: 2

erfrechten

#1 , 15 nov 2015 04:03

Dag
Mijn grootvader heeft en Waregem gewoond; en de huis van zijn ouders zamen met zijn broer; hij is vertrokken naar het buitenland; en zijn broer
is gebleven en de huis en getrouw. Zij hebben altijd daar gewoon . Na jaren heeft de broer van mijn grootvader overlijden; hij heeft nooit sucessie rechten gevraagd. Hij heeft nooit en nalatenschap gedaan, en nooit iets gekregen.Nu ontdekt dat de vrouw van mijn nonkel is de eigenaar van dit huis.
Kan ik iets doen ? voor te kunnen iets te recupereren.? of mijn vader. Waar kan ik informatie vragen; ?

Andrea

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
chantika
Berichten: 961

#2 , 15 nov 2015 08:29

Mijn grootvader heeft samen met zijn broer in Waregem gewoond, in het huis van hun ouders . Hij is vertrokken naar het buitenland en zijn broer is gebleven en getrouwd. Zij hebben altijd daar gewoond . Na jaren is de broer van mijn grootvader overleden, hij heeft nooit successie rechten betaald. Hij heeft nooit een nalatenschap gedaan en nooit iets gekregen. Nu ontdekt ik dat de vrouw van mijn nonkel de eigenaar is van dit huis.
Kan ik iets doen om iets te recupereren? Of kan mijn vader iets doen? Waar kan ik informatie vragen; ?




Als dit een raadsel is dan gok ik dat de broer van je grootvader het huis van zijn ouders gekocht heeft.

Voor informatie te vragen ben je op de juiste plaats.

andreavilvoorde
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 16 nov 2015 00:12

Mijn grootvader heeft gezegd dat hij heeft nooit iets getekent. Na en ruzie heeft hij vertrokken. Dat was niet allen dit huis was nog meer.Maar inderdaad de rest is verkocht ...? Iemaand heeft me gezegt dat ik kan vragen en Kortrijk die dossier open voor informatie. Kan dat?

Reclame

Terug naar “Successie- & Registratierechten”