protocol banken-Financi?n mbt attest van erfopvolging

wolf2
Topic Starter
Berichten: 2071

protocol banken-Financi?n mbt attest van erfopvolging

#1 , 24 feb 2007 10:01

Mocht iemand me de integrale tekst kunnen bezorgen van het protocol dat Financi?n afsloot met Febelfin (= o.a. de Belgische banken) waardoor de burger-erfgenaam een gratis attest van erfopvolging kan bekomen bij de registratiekantoren, dan krijgt hij/zij 27 glimlachjes en 15 dankuwels.

Opgelet: het gaat me enkel om de tekst zelf van het protocol, niet om alles wat er al rond geschreven is.

Ik ken de wet op de openbaarheid van bestuur en zal me daar desnoods op beroepen. Febelfin heeft geen zin om me de tekst te geven. De tekst is wel bezorgd aan alle Belgische banken, maar ik weet natuurlijk niet of hij op de hoofdzetels is blijven hangen of ook naar alle kantoren is gestuurd. Alvast ??n extra dankuwel vooraf.

dino.woefppphotmail.com met een @ in plaats van de ppp

anonimiteit verzekerd; bij ontvangst scheid ik onmiddellijk de tekst van uw mail en gooi ik de mail weg; er komt zelfs geen antwoord

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wolf2
Topic Starter
Berichten: 2071

#2 , 26 feb 2007 20:11

Om de onbeantwoorde vragen met ??n te verminderen: ik kreeg vandaag de tekst van het protocol van iemand die bij een bank werkt.

Reclame

Terug naar “Successie- & Registratierechten”