Discutabel. Valt te bezien wat met verdere verplichtingen wordt bedoeld.Klopt ivm persoonlijke borg. Maar na ondertekening door rusthuis van document 'geen verdere verplichtingen' lijkt dat van de baan?
Inderdaad, op basis van precies die pdf heb ik mijn 'overeenkomst' met het rusthuis opgesteld, met als doel de kamer vrij te maken (en en passant dus van al mijn verplichtingen als borgsteller af te komen).Tekst over stilzwijgende aanvaarding:Ik denk ook dat elke actie die ik onderneem nu, uiteindelijk gezien zou kunnen worden als een impliciete aanvaarding erfenis. Misschien wil de advocaat dit zelfs uitlokken?
https://www.argusadvocaten.be/uploads/p ... ef/089.pdf
Goed lezen, zelfs afdrukken ...
Laat alvast weten dat u zo snel mogelijk af wenst van de goederen vd overledene die u in tijdelijke bewaring heeft genomen om het rusthuis in de mogelijkheid te stellen de kamer zo spoedig mogelijk weer te kunnen gebruiken/
Vraag de advocaat waar u deze goederen mag naartoe brengen zodat ze te gelde gemaakt kunnen worden om de schulden te dekken - spelletje omdraaien - of bij ontstentenis van een andere bewaarder, de schriftelijke toelating ze te mogen weggooien / recycleren ...