PLICHTEN NOTARIS

malaika
Topic Starter

PLICHTEN NOTARIS

#1 , 22 dec 2010 15:52

Sedert 2007 is een notaris door de rechtbank aangesteld in verband met een onverdeeldheid in een erfeniskwestie. We hebben reeds verscheidene vergaderingen achter de rug, maar telkens duurde het bijna een jaar voordat een volgende vergadering werd belegd.De laatste vergadering dateert van Jul 2010. we zouden een 14 tal dagen later de laatste conclusies ontvangen. Daar we een 5-tal weken gelden nog niets ontvangen hadden heb ik telefonisch contact genomen, met de mededeling dat alles zou opgestuurd worden binnen de 14 dagen. 3 weken later opnieuw telefonisch contact genomen, met als antwoord dat hij de raadsheren ging contacteren om de uitleg te geven gezien de complexiteit van het dossier. Ook niet gebeurd. En op schrijven van mijn raadsheer antwoordt hij ook nooit.

Ik vind dat de grenzen van het fatsoenlijke overschreden zijn, telkens gaat er een jaar over voordat er actie ondernomen wordt. Antwoord niet op brieven van de raadsheer. Ik ben het beu steeds maar kosten moeten te maken omdat bepaalde mensen hun taak niet naar behoren vervullen.

Wat kan ik hier tegen ondernemen of zijn deze groep van mensen onaantastbaar.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton

#2 , 22 dec 2010 20:03

U heeft een raadsheer? Laat die de zaak aanhangig maken bij de Orde van Notarissen.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Successie- & Registratierechten”