verjaring voor stalking

mr_k
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

verjaring voor stalking

#1 , 23 feb 2019 04:51

beste,
in 2016 ben ik door iemand beschuldigd van stalking en het enrechtmatig trachten te verkijgen van persoonlijke informatie via een laptop
(dit was gewoon de auto backup van windows) nu heb ik daar een verklaring voor moeten gaan afleggen en heb ik ook gevraagd om mijn eigendom (laptop) terug te krijgen. de agent kon me op dat moment niet zeggen of deze zich bij de politie of bij de persoon bevond. tot op heden heb ik van deze ganse zaak nietsmeer gehoord en ook geen contact meer gehad met deze persoon. kan er mij iemand informeren wat ongeveer de verjarings termijn is en welke stappen ik moet ondernemen om mijn laptop terug te krijgen. indien deze zaak zonder mijn medeweten is gesepponneerd maar de laptop is nooit terug in mijn bezig gekomen kan ik dan nog een schadevergoeding eisen en wat als deze latop bij de persoon die me beschuldigd is gebleven en nooit is onderzocht of ondertussen defect is?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding