Ontslag moeten aanvragen omdat het gepest niet ophoud via directie!!

Ismahane73
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ontslag moeten aanvragen omdat het gepest niet ophoud via directie!!

#1 , 19 feb 2019 00:00

Hallo

Ja waar moet ik beginnen het begon allemaal toen ik ben verkozen tot afgevaardigde in het bedrijf opeens was ik na 5jaar dienst niet meer bekwaamd om mijn huidige werk te doen en kreeg ik een andere job dat veel zwaarder was heb me toen neerlegt bij de werkgever zijn keuze want was bang dat ze moeilijk gingen doen als ik het werk zou weigeren dan werd ik ook nog na paar maanden geroepen op kantoor dat ik zogezegd een schorsing zou opgelegd krijgen omdat ze me zogezegd hebben gezien met gsm op werkvloer en zonder aangetekende of verwittigingen wouden ze over gaan tot schorsing van 2 dagen deze heb ik toen wel aangevochten en heb ik de schorsing gelukkig uit mijn dossier kunnen halen na een tijd werd ik weer eens geroepen om de containers op de parking leeg te maken terwijl het niet in mijn contract staat om deze job uit te voeren ook dat heb ik gedaan de pesterijen door de mensen met een voorbeeld functie gingen van kwaad naar erger ook hebben ze de late werkpost ingezet deze dienst was dan om de 5weken niemand van de afdeling ging een uitzondering krijgen om deze niet te doen maar toch werd er wel uitzondering gemaakt en bij het vragen was het ja deze man heeft een speciaal contract bullshit dus ik kon deze dienst niet draaien omwille van een medische probleem wat ik 2jaar geleden heb opgelopen oplossingen gezocht collega’s telden voor dat ze die week middagdienst voor mij wel wilde draaien en mij dan gewoon mijn medisch gebeuren kon voorzetten ook deze werd door hun geweigerd alles wat ik vroeg werd geweigerd en er werd gewoon moeilijk gedaan terwijl andere collega’s gewoon alles geregeld kregen maar naar mij deden ze gewoon moeilijk ik ben erg lichamelijk en geestelijk onder gaan lijden nu bijna 2maanden verder heb ik mijn ontslag aangevraagd en willen ze mij die ontslag niet geven omdat ze bang zijn dat ik als nog juridische stappen kan nemen ze stellen me voor om medisch ontslag te nemen en zo zouden ze het dan met de geneesheer regelen om deze toch te krijgen ik weet er eigenlijk geen raad mee wat ze hier doen is ook buiten het boekje werken ze willen mij liever kwijt dan rijk en toch willen ze mijn ontslag niet goedkeuren omdat ze bang zijn dat ik dan later juridische stappen kan nemen ik ben helemaal op en weet geen raad mee vakbond lijkt ook niet echt veel te doen want ze staan erbij en kijken ernaar wat ik ook niet snap ze willen geen ontslagpremie betalen maar eigenlijk willen ze graag van je af dus maken ze gebruik van hun positie en macht wat ze dan als leidinggevende hebben

Echt vreselijk dit gebeuren ik kan daar niet van slapen en veel stress mijn hele gezinssituatie staat op zijn kop door heel deze gedoe

Wat kan ik het beste doen in deze situatie het laten varen en toch medisch laten afkeuren want ze werken samen de bedrijfsarts en werkgever of toch maar proberen aan te vechten met een rechter!!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 19 feb 2019 09:16

En ik kan niet slapen van mensen die geen leestekens gebruiken. Heb het opgegeven uw tekst nog verder te lezen na de 5de regel.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”