overlast buren

benhetbeu
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

overlast buren

#1 , 17 feb 2019 10:32

Beste
Ik heb al jaren problemen met de buren , overdag geblaf van hun hond , als ze thuis zijn gekrijs en geroep en getier zowel binnen als buiten , het is niet meer te doen hier rustig te genieten , buiten zeker niet als ze buiten zijn, het gekrijs is niet meer te doen , ook de vele dreigementen en vandalisme hier bij mij , politie al meerdere keren laten komen om klacht in te dienen , deze is meerdere keren niet genoteerd , krijg wel verwijten van de politie en dreigementen dat ze mij een pv gaan opmaken omdat ik nutteloze oproepen doe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb een camera laten plaatsen vooraan en moest me aan de wet van de prive houden , niet een ander zijn eigendom filmen dus afblokken , nu zetten ze een speeltuig naast mijn terras met hut die boven mijn terras uit steekt , dus volledige inkijk op mijn terras en living , krijg van de politie te horen , hang dan gordijnen !!!!!!! ik mag een ander zijn prive niet schenden maar zij mogen dit blijkbaar wel , wat kan ik doen , wie kan me helpen , ben het hier beu...............geen minuut rust meer en mijn eigendom die ze maar blijven beschadigen , zelfs banden van de wagen stuk steken , hangt hij door de venster als ik vertrek om te roepen , je hebt een kapotte band !!!!!!!!!!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 feb 2019 10:45

De beste oplossing is verhuizen !

Hoe meer je de politie laat komen, hoe meer je last zal van hebben .
Van wat heb je last ?
Hond blaft daar kan je niks aan doen !
Kinderen die krijsen, kan je niks aandoen en veranderen !
Speeltuig zetten voor de kinderen, waarom zou dit verboden zijn ?
Banden kapot steken, als je dit kan bewijzen heb je een punt .

Politie halen kan helpen, maar meestal is dit enkel olie op het vuur gieten .

En een camera plaatsen die hun ook kon filmen is niet de slimste set !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

benhetbeu
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 feb 2019 11:11

Die camera hangt om mijn eigendom en filmt enkel beperkt het mijne !!
en met een speeltuig mag je géén inzicht op een ander zijn eigendom hebben , ze hebben een tuin van meer dan 30 meter maar aan mijn terras moeten ze het zetten zodat ze goed bij mij kunnen binnen kijken !!! en inderdaad ik vraag me af waarom er politie is , ik ben diegene die dreigementen krijgt dat ze mij gaan verbaliseren en mijn buren zijn lieve brave mensen !!!!!!! ik deug niet !!!!!!!!!!!!

Reclame

mava105
Berichten: 22271
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 17 feb 2019 16:36

Span ter hoogte van dat speeltuig een groen tuindoek, zodat inkijk onmogelijke wordt, en wacht af of zij klacht zullen neerleggen. Informeer eens bij uw gemeente of dat wel wettelijk mag.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”