Verhuizen na wettelijk samenwonen

Guy ikke
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Verhuizen na wettelijk samenwonen

#1 , 12 feb 2019 10:43

Beste..ik moet het huis verlaten waar ik nu woon..eerst krijg ik 3mnd om te verhuizen nu na 5 weken..is dit mogelijk en hoe lang heb je om te verhuizen. Ik heb nog niets gevonden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5396

#2 , 12 feb 2019 12:42

Waarschijnlijk is daar juridisch niet veel aan te wijzigen . Misschien kun je de forumleden vragen om een handje toe te steken .
Moderators zouden moeten reageren op dit soort ongepaste reacties. Dat dit niet ogenblikkelijk gebeurt is natuurlijk begrijpbaar.

Als je domicilie daar gevestigd is kan je de toegang niet ontzegd worden. Desnoods de politie erbij halen om toegang te krijgen. Je bent pas feitelijk gescheiden vanaf de datum dat de domicilie verzet is (of je kan bewijzen dat je elders woont). Ex partner moet dan maar stappen ondernemen om je uitgezet te krijgen.

Na relatiebreuk onder t zelfde dak moeten blijven is ook niet leuk. Zoek desnoods iets in kortverhuur (vakantieverblijf, ...) om de periode te overbruggen tot je iets huurbaars gevonden hebt.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”