waterschade

mo.al
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

waterschade

#1 , 03 feb 2019 23:41

Beste, we hebben een paar maanden geleden een waterschade opgelopen door een lek in ons dak. onze verzekering is op de hoogte en we hebben offerte gemaakt en opgestuurd om die zelf te gaan herstellen. en de verzekeraar ( brandverzekering ) hebben de schade vergoed.
het was helemaal in orde hersteld geen lek meer, na een maand of twee is het weer zelfde probleem aan het lekken.
mijn vraag is nu kan onze verzekering de zelfde schade weer dekken (vergoeden) of beste via hun zelf laten herstellen.

ik wil graag meer info
dank u

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 feb 2019 09:18

De verzekering zou wel eens moeilijk kunnen doen en verwijzen naar de verantwoordelijkheid van diegene die het de eerste keer hersteld heeft. Stel dat een firma dit gedaan had, dan was het de verantwoordelijkheid van de firma en had je hen aansprakelijk moeten stellen voor slecht uitgevoerd werk + de gevolgschade. Nu zijn jullie dit in feite.

Moest de verzekering toch akkoord gaan om nogmaals de schade te vergoeden, zou ik aanraden om het deze keer door een professional te laten doen. Een derde keer gaat de verzekering dit vast en zeker niet meer vergoeden!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 04 feb 2019 09:40

Of u gewoon niet meer als klant willen.

Reclame

Terug naar “Aanneming”