Gepakt op de rollen

Anoniem420
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Gepakt op de rollen

#1 , 20 jan 2019 19:32

Ik ben deze middag gepakt op de rollen met 78 km/u en ze zijde da ik waarschijnlijk geen boete moet betalen alleen koste van depaneur en staan kosten ofzo iets omdat da iets is met de bis procedure ofzo iets dus wat gaat er nu gebeuren moet ik een boete betalen ja of nee, zonee hieveel zal dat dan koste voor mij?? En zoja hoeveel zal dan dan gaan kosten alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis
Berichten: 8842

#2 , 20 jan 2019 19:45

Kan je even uitleggen wat je bedoelt met "gepakt op de rollen"? En wie zijn "ze"?

Issued
Berichten: 1227

#3 , 20 jan 2019 19:50

Ik gok dat TS zijn bromfiets cat b een beetje opgefokt is.
Dus normaal is dat geen geldige verzekering. De andere inbreuken wilt het parket niet meer weerhouden dacht ik. Als ze tegenwoordig al helemaal niet vervolgen wordt het wel een beetje triest.

Reclame

eylis
Berichten: 8842

#4 , 20 jan 2019 21:07

oef, ik dacht bijna dat het ging over ongewenste intimiteiten op een hindernissenparcours...

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#5 , 21 jan 2019 13:08

De rollentest (en de uitvoering ervan) rammelt aan alle kanten met de wettelijk vastgestelde manier om de snelheid van een bromfiets te meten.
Op basis van dergelijke metingen klan men eigenlijk niet gaan vervolgen ...

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”