Beïnvloeding van een rechter

Forumregels
Stel hier gerust uw vraag. Alle onderwerpen worden verhuisd naar een gepaste forumcategorie. Op zoek naar uw eigen post ? Die vindt u hier.
eylis

Re: Beïnvloeding van een rechter

#31 , 2 maand 1 week geleden (13 jan 2019 09:53)

Ik zou klacht neerleggen tegen de "echtgenote" bij de politie voor belaging. De toon van de SMS is alleszins van die aard dat ze de ontvangster wil verontrusten en intimideren. Wellicht wordt de "echtgenote" uitgenodigd door de agent om haar kant van het verhaal te geven. De echtgenoot (meneer de rechter) zal dit meer dan waarschijnlijk ook vernemen (uitnodiging per post voor de echtgenote) en dan zal hij zijn echtgenote wel de Levieten lezen.

Edgar W.
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Niet direct geholpen op het forum? Kijk even op Jureca.be voor snel en betaalbaar juridisch advies. of bel gratis onze helpdesk (09/32.00.065) voor een eerste antwoord op uw vraag.
Guilty
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

#32 , 2 maand 1 week geleden (13 jan 2019 12:54)

Eylis
Dat is hetgene waar ik op dit moment ook aan denk . Sowieso ben ik niet van plan om alles zijn beloop te laten. Zeker al omdat mijn oudste zoon het ingesproken bericht op het antwoordapparaat heeft gehoord. De jongen is overstuur en ongerust , hij verblijft continue bij mij nadat hij slagen heeft gekregen van mijn ex haar partner. Hij zou eender welk kind reageren ? Hij kreeg te horen dat een magistraat de zaak ging beïnvloeden , waar zou hij terecht komen ?
Bedankt voor uw reactie.

Issued

#33 , 2 maand 1 week geleden (13 jan 2019 14:10)

Ik zou klacht neerleggen tegen de "echtgenote" bij de politie voor belaging. De toon van de SMS is alleszins van die aard dat ze de ontvangster wil verontrusten en intimideren. Wellicht wordt de "echtgenote" uitgenodigd door de agent om haar kant van het verhaal te geven. De echtgenoot (meneer de rechter) zal dit meer dan waarschijnlijk ook vernemen (uitnodiging per post voor de echtgenote) en dan zal hij zijn echtgenote wel de Levieten lezen.
Omwille van 1 sms kan je niet van belaging spreken. Je hebt een herhalend en niet-aflatend karakter nodig Je kan niet "shoppen" in het strafwetboek en zelf kiezen wat de feiten zouden zijn. In deze zaak zitten geen strafrechtelijke feiten. De politie heeft hier niet mee te maken.

Reclame

eylis

#34 , 2 maand 6 dagen geleden (13 jan 2019 16:17)

Het bericht is verontrustend genoeg om een PV van te laten maken. Gezien de context en de eenvoud van klacht (geen ingewikkeld verhaal) , vermoed ik dat een agent dit ook zal doen. Een nee heb je, een ja kun je (proberen) krijgen. En niet geschoten is altijd mis....

Terug naar “Stel een vraag”