vraag

Hans111
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

vraag

#1 , 30 dec 2018 17:27

Beste,

ik zit hier al meer dan 2 jaar met een groot probeem, namelijk dat de hond van onze buur hier heel de dag ligt te blaffen, ik heb al 7 keer naar de politie gebeld daarna was het 14 dagen stil en begon het weer toen terug gebeld dan was het hier bijna 2 maand stil enzo enzo en zeker als de buren weg zijn houd die geen seconde op mijn vrouw is ziek en ze maakt haar dan boos omdat ze niet kan rusten door het lawaai van die hond zelf zijn wij zelf dierenvrienden en hebben zelf een hond maar ik heb hem dat afgeleerd om te blaffen wij worden dat gewoon moe zo heel de dag door , vroeger blafte die tot midden in de dag toen stond ik vaak op om de politie te bellen rond 1 uur s'nachts deze morgen was die er ook weeral om 6 uur het is om zot te worden, tuurlijk met de buurman zelf kan je niet praten die heeft hier veel ruzie ook met de andere buren ik vraag mij af is er echt niets aan te doen om dat te stoppen voor ons kan dat zo niet verder Mvg Hans

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 30 dec 2018 20:16

Leestekens aub. Dat maakt de boel leesbaar. Als u moeite doet zorgt dat ervoor dat ik dan moeite wil doen.

lucas123
Berichten: 483

#3 , 31 dec 2018 10:30

Onderstaande gaat over een 'haan'-overlast. Dit is geen hond, maar de oplossing kan gelijkaardig zijn: het vredegerecht. Overigings zag ik onlangs nog op de Belgische TV een reportage: daarin klaagde iemand ook over het geblaf van de hond van de buren. De vrederechter ging daar dan langs en trachtte te bemiddelen/oplossing te zoeken.

https://juridischforum.be/viewtopic.php?f=51&t=92750

Reclame

Hans111
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 04 jan 2019 10:09

Onderstaande gaat over een 'haan'-overlast. Dit is geen hond, maar de oplossing kan gelijkaardig zijn: het vredegerecht. Overigings zag ik onlangs nog op de Belgische TV een reportage: daarin klaagde iemand ook over het geblaf van de hond van de buren. De vrederechter ging daar dan langs en trachtte te bemiddelen/oplossing te zoeken.

https://juridischforum.be/viewtopic.php?f=51&t=92750
Dank je wel

lucas123
Berichten: 483

#5 , 04 jan 2019 10:44

Het zou nuttig zijn als je het verdere verloop/procedure/uitkomst ook zou posten. Ik ( en andere forumleden) zitten namelijk met haan-overlast.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”