Factuur bpost

Cipher
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Factuur bpost

#1 , 24 dec 2018 17:57

Afgelopen maand (17/12) kreeg ik een aangetekende brief in verband met een rekening dat nog open zou staan van 3 maanden geleden. In deze brief staat dat er al eerdere acties waren genomen. Echter had ik nooit andere brieven of mails gekregen. Nu plots na ik toch de rekening had betaald van de aangetekende brief. Krijg ik een mail dat ik 0,60 cent niet hebt betaald (ik had het precieze bedrag betaald dat op de aangetekende brief stond) en dat ik plots nu 4.500 euro moet afbetalen. What kan ik doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
crazyheinz
Berichten: 36

#2 , 24 dec 2018 18:14

Klink een beetje als fraude, zeker dat de afzender te vertrouwen is?

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#3 , 25 dec 2018 13:30

Afgelopen maand (17/12) kreeg ik een aangetekende brief in verband met een rekening dat nog open zou staan van 3 maanden geleden. In deze brief staat dat er al eerdere acties waren genomen. Echter had ik nooit andere brieven of mails gekregen. Nu plots na ik toch de rekening had betaald van de aangetekende brief. Krijg ik een mail dat ik 0,60 cent niet hebt betaald (ik had het precieze bedrag betaald dat op de aangetekende brief stond) en dat ik plots nu 4.500 euro moet afbetalen. What kan ik doen?
Kent u de schuldeiser, weet u waarover het gaat en waarvoor er nu 4 500 EUR wordt gevraagd?
Soms staat deze info op de facturen en rekeningen die men ontvangt......
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

WP002
Berichten: 1479

#4 , 26 dec 2018 10:29

Lijkt me een poging tot fraude. Neem contact op met bpost en vraag of de factuur authentiek is. Ik gok van niet.

Terug naar “Andere”