gewone post

Mokyto
Topic Starter
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

gewone post

#1 , 08 dec 2018 12:08

Is het te laat om de aangetekende zending nog per gewone post op te sturen ivm huuropzeg die begint op 1 december zij heeft tijd tot 11 december om dit aangetekend schrijven op te halen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#2 , 08 dec 2018 12:20

Is het te laat om de aangetekende zending nog per gewone post op te sturen ivm huuropzeg die begint op 1 december zij heeft tijd tot 11 december om dit aangetekend schrijven op te halen
Die brief komt niet aan voor 1 december, denk ik. Het is dus ruim te laat, ja.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

adizal

#3 , 08 dec 2018 12:22

Een aangetekende zending kan je nooit per gewone brief opsturen.
Om geldig te zijn moet een aangetekende zending met huur opzeg met ingang vanaf 01/12/18, uiterlijk op vrijdag 30/11/18 aangeboden geweest zijn.

Reclame

Blaatpraat
Berichten: 3796

#4 , 08 dec 2018 20:37

Kunt u al die berichten niet in uw eigen topic bundelen? Mensen die dit niet gelezen hebben, vallen uit de lucht.

Ik zou persoonlijk geen brief meer sturen, niet uw probleem dat de eigenaar de aangetekende brief niet komt ophalen.
Maar als u dit toch wenst te doen, kunt u dit doen, maar vermeld dan duidelijk dat dit een kopie is van het aangetekend schrijven die u al in november op de bus gedaan had.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 08 dec 2018 21:39

Waarom maak je alsmaar nieuwe vragen, en doe je niet verder in één topic, dan had je betere antwoorden gekregen dan nu.

Alles wat je al schreef is overal rond gestrooid in verschillende topics !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Huren”