bezichting

Mokyto
Topic Starter
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

bezichting

#1 , 08 dec 2018 11:57

Als ik verhuisd ben en het appartement staat leeg moet ik dan de sleutels per aangetekend opsturen is moeilijk om een afspraak te maken met huisbazin is nooit bereikbaar en moet ik er telkens bij zijn wanneer er bezichtigingen zijn?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
adizal

#2 , 08 dec 2018 12:27

Uw verhuurder moet in principe de huissleutels in ontvangst nemen bij einde huur.
U moet inderdaad er voor zorgen dat men het pand kan bezichtigen op de afgesproken dagen en uren.
U moet daar niet persoonlijk bij zijn, maar u moet wel zorgen dat men het pand kan bezichtigen.

Mokyto
Topic Starter
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

#3 , 08 dec 2018 12:41

ja maar ik woon er niet meer en eigenaar heeft zelf een sleutel van het appartement

Reclame

Mokyto
Topic Starter
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

#4 , 08 dec 2018 12:42

ik zou de sleutels aangetekend opsturen op het einde van de maand daar ik al verhuisd ben en het onmogelijk is om met de eigenaar een afspraak te maken is nooit bereikbaar

adizal

#5 , 08 dec 2018 12:50

Wij kunnen u enkel advies geven.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#6 , 08 dec 2018 16:25

Eigenaar mag die sleutel niet gebruiken voor einde huur, anders pleegt hij huisvredebreuk.
En wanneer ga je nu eindelijke eens leren om op hetzelfde onderwerp verder te gaan, en niet telkens een nieuw onderwerp te beginnen. Is voor de volgers zeer ongemakkelijk en zelfs verwarrend, en je zal veel minder antwoorden ontvangen

Mokyto
Topic Starter
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

#7 , 08 dec 2018 16:26

wees een beetje beleefd he en respectvol


artemis
Berichten: 3293

#9 , 08 dec 2018 17:05

Het is onmogelijk om juist advies te geven als het totaalplaatje ontbreekt.
Je gaat ook fout advies krijgen op deze manier.

Was toch bij je eerste topic gebleven:

viewtopic.php?f=51&t=93255

Besides, misschien hoor je wel nog iets van je verhuurder.
Heb je mijn eerste advies opgevolgd?
Heb je eventueel ook een e-mailadres van je verhuurder?

artemis
Berichten: 3293

#10 , 08 dec 2018 19:39

Trouwens, het is niet netjes en beleefd noch respectvol om stelselmatig niet te reageren op de antwoorden die je al hebt gekregen

Blaatpraat
Berichten: 3793

#11 , 08 dec 2018 20:41

Steek een nieuw slot... dan kan de eigenaar niet binnen.
Laatste dag huur steek je het huidig slot terug.

Terug naar “Huren”