Hoe ontsla ik mijn advocaat ?

Bob Ceunis
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Hoe ontsla ik mijn advocaat ?

#1 , 28 nov 2018 07:40

beste ,
Hoe ontsla ik mijn advocaat burgerlijk recht ( rechtszaak familierechtbank Dendermone ?
Kan ik mijn dossier terugvragen ?

Kan ik mezelf vededigen zonder advocaat ? Tussenvonnis , enkel maatschappelijk onderzoek lopende.

Hoor graag ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#2 , 28 nov 2018 10:18

U geeft uw advocaat te kennen niet langer vertegenwoordigd te willen worden door hem. U kan hem niet ontslaan want hij is niet in uw dienst.

De advocaat zal u op eenvoudig verzoek de stukken overmaken, samen met de afrekening.
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

tira00
Berichten: 929

#3 , 28 nov 2018 13:45

Ze tellen dan wel kosten aan (buiten de afrekening) en is niet goedkoop.

Reclame

willyboy
Berichten: 897

#4 , 28 nov 2018 14:11

Openen van dossier . Kaft aanmaak . Huren van plaatsruimte in hun dossierkast .
Zeer goed opletten als je copy van id laat maken . Blijkbaar het tijdstip dat geld zandloper gaat lopen .
Het is enkel voor mensen die minder als 1000 euro/maand verdienen of voor mensen die +10000 euro per maand verdienen . Voor 90pr van de mensen zijn advocaten onbetaalbaar . Veel mensen willen afhaken tijdens procedure maar de geldstrop is al rond de nek .
Bij vrederechters zijn er op 10 gevallen ...4 huurproblemen ,4 advocaten en klanten in verzoeningspoging inzake erelonen en 2 onder andere zaken en problemen .

Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#5 , 28 nov 2018 20:37

Bij vrederechters zijn er op 10 gevallen ...4 huurproblemen ,4 advocaten en klanten in verzoeningspoging inzake erelonen en 2 onder andere zaken en problemen .
Wat interessant. Wat is uw bron?
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

willyboy
Berichten: 897

#6 , 28 nov 2018 20:46

Was op een etentje met vrederechter . Die vertelde het .

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”