leefloon kwijt

Thomas Morus
Berichten: 5926
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

Re: leefloon kwijt

#16 , 05 nov 2018 18:15

Yep, maar dat was al duidelijk bij het tweede antwoord (dat van Sirkii). Al wat daarna volgt is gokwerk en zou best door een moderator opgekuist worden, als je het mij vraagt, want het slaat nergens op...
Als je het zelf zegt!!!
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#17 , 07 nov 2018 09:37

Als je het zelf zegt!!!
Ik hoop dat je inziet dat vooral jij met nogal grote zekerheid stellingen geponeerd hebt tot nu toe, Thomas. Bij mijn antwoorden staat steevast iets in de zin van "ik zou het op deze manier interpreteren, maar de TS zou best verduidelijken."

Uw opmerking "Als je het zelf zegt" is dus redelijk ongepast... :roll: :roll: :roll:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#18 , 07 nov 2018 10:13

Hier klopt iets niet, ik ben de topic starter niet!!

#1 staat ik, maar dit was al een antwoord !!!!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#19 , 07 nov 2018 10:22

Hier klopt iets niet, ik ben de topic starter niet!!

#1 staat ik, maar dit was al een antwoord !!!!
Inderdaad vreemd... Glitch in het forum? Of zou een moderator op vraag van de originele TS het bericht weggehaald hebben? (In dat geval hadden ze dan beter de héle draad weggehaald, denk ik. Héél erg verwarrend nu.)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Thomas Morus
Berichten: 5926
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#20 , 07 nov 2018 12:16

Spijtig dat sommige antwoorden zichzelf niet vernietigen.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#21 , 07 nov 2018 14:56

Spijtig dat sommige antwoorden zichzelf niet vernietigen.
:roll: :roll: :roll:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Werkloosheid”