Airclaim

AD84
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Airclaim

#1 , 19 okt 2018 09:39

We gingen in zee met
De firma ‘airclaim’ om vluchtcompensatie te krijgen.
In het begin vlotte
Communicatie en de melding dat we 400 euro per
Passagier betaald gaan krijgen, nu al weken geen contact, profiel van de medewerker verdwenen van Facebook, geen antwoord op mail.
Hoe kun je onder zo een ‘contract’ uitkomen en toch zelf achter je claim
Aangaan? In de voorwaarden vind ik dat je tot 14 dagen zonder reden weg kan en wat lager staat er According to the European Union’s laws and regulations regarding legal transactions, as a consumer, you will have the right to withdraw from this Agreement whenever you choose.

Hoe moet ik dit dan op
Een correcte manier doen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding