Aanzuiveringsplan Ex vriendin

MarcVertonghen
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Aanzuiveringsplan Ex vriendin

#1 , 17 okt 2018 13:53

Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen :

Ex vriendin en ik zijn sinds eind 2002 uit mekaar. Na 1 jaar rechtbank had ik mijn zoon toegewezen gekregen.
Zij moest 70 euro per maand onderhoudsgeld betalingen.
Rond 2010 had ze een schuld van meer dan 3000 euro.
Ze had een 40 tal schuldeisers.En er ging een schuldbemiddelaar komen.
Oktober 2010 éénmalig 100 euro gekregen.
Ook met als mail,doe geen moeite meer,want er is totaal geen medewerking.In 2012 is dan ook de schuldbemiddeling stopgezet.
Uiteindelijk met veel moeite in 2014 krijg ik nu 90 euro per maand onderhoudsgeld via DAVO.Maar we zitten anno 2018 dan nog met een achterstand die ze mij nog moet van meer dan 7000 euro.
Ze heeft nu een nieuwe schuldbemiddelaar,hoe kan zo een persoon een kans krijgen op een tweede?
Brief gekregen van de rechtbank dat ze niet het vermogen beschikt om..... dat ze wel kunnen vragen dat ze gaat werken,wat ze in heel haar leven nooit heeft gedaan,......
schuldbemiddelaar van nu een email gedaan voor info te winnen,een brief geschreven voor info te winnen,helaas geen gehoor,DAVO beetje onder druk gezet,dag nadien kreeg ik ineens reactie van de schuldbemiddelaar,weeral moet ik alle bewijzen doorsturen,weeral moet ik een kopie van het vonnis doorsturen,ik moet me maar jaren en jaren bewijzen om toch geen euro op mijn rekening te krijgen.
Recht op een prodeo heb ik niet vermits ik een 1600 euro verdien netto.
Geld voor een advocaat heb ik niet. Ik heb 10 jaar geleden een huisje gekocht als alleenstaande vader,dus elke maand is het geld op.
Wat is eventueel een optie? dan krijg ik ook nog een brief van de rechtbank binnen,moet ik binnen de maand invullen ,maar daar spreken ze in nogal wat moeilijke termen.


Aangifte schuldvordering van (ben ik dat?)
met bankrekeningnummer./titularis ???
met woonstkeuze (indien van toepassing) ????

Ten opzichte van;

Bedrag : Euro : hoofdsom intresten kosten

aard (factuur,huur,krediet,belasting,hypotecaire lening,enz)

Oorzaak van voorrang (voorrecht of hypotheek)
Geplande procedure tot recuperatie

Ik weet niet wat ik moet invullen.

Wie kan me helpen alsjeblieft

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding