schuldbemiddelaar

huubje 01
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

schuldbemiddelaar

#1 , 12 okt 2018 10:27

ik ben reeds 19 maand in schuldbemiddeling maar heb tegen werking van de schuldbemiddelaar het is eigen pesterij wand homo's haat hij en als ik vraag voor een extra bedrag om iets te laten herstellen aan onze wagen ( wij zijn beiden invalide en kunnen ons enkel nog verplaatsen door dat we een wagen hebben die deels is aan gepast en een automatiek is en 16 jaar maar verre van versleten maar moet onderhoud krijgen en al eens iets hersteld worden ) maar de schuldbemiddelaar vertikt het om de betaling tijdig te betalen en stelt het telkens uit en moeten we dan andere mensen schoon spreken om comissies te kunnen doen en hoe meer ik aandring hoe langer hij het uitstelt om te storten .... Kan ik hier iets tegen doen of terecht om eventueel een andere schuldbemiddelaar te vragen bij de rechtbank

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding