ontslag medische reden na arbeidsongeval

mxlady
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

ontslag medische reden na arbeidsongeval

#1 , 09 aug 2018 13:30

Beste in het kort ik kreeg vorig jaar een arbeidsongeval dat door de verzekering niet erkend werd als geen bewijs op de werkvloer gebeurd is.Ik ben ten val gekomen en heb een barst in het kraakbeen van de knie opgelopen ik kan niet meer door de knie buigen of op zitten en kan daardoor mijn werk niet naar behoren uitvoeren. Nu ben ik van de CM arts afgeschreven en ga ik geen uitkering meer krijgen de arbeidsgeneesheer zei me een reintregatie onderzoek te starten dan zou ik om medische reden of medische overmacht ontslag krijgen en kan ik stempelen maar ik wil wel zekerheid, ik werk 13 uur per week als thuishulp en wat ga ik dan als stempelgeld krijgen? En ga ik op mijn leeftijd (50) nog ander geschikt werk vinden. Of is er een andere mogelijkheid volgens RVA kan ik een tijdelijke werkloosheid verkrijgen om medische overmacht.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding