advocaat trekt zich terug

lieverdje
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

advocaat trekt zich terug

#1 , 22 jul 2018 13:06

even kort samenvatten, mijn ex heeft opeens beslist dat het geen co ouderschap meer is en dat de dochter bij haar zal blijven. ze koopt mijn dochter om met alles wat je niet voor mogelijkheid houd. ze is 15jaar en laat vriendje daar elke dag slapen, te erge dingen voor woorden, wij hebben aanvraag gedaan voor verontrustende opvoedingssituatie. Nu heeft ze procedure opgestart om dochter bij haar te krijgen, en eist ze zeer veel alimentatie. ze heeft financiele problemen en wil doordat mijn dochter daar verblijft dus op die manier financieel voordeel doen. ik heb op mijn beurt een bundel gemaakt met waarom ik niet akkoord ga, en kan ook uit smsen bewijzen dat mijn dochter word opgemaakt tegen mij. dit alles heb ik gebundeld en ingediend. er staat ook een stukje waarin ik kan bewijzen dat ze mij openbaar provoceert sociale media. door met haar advocaat familielid ( aangetrouwd) op de foto te staan en hem uitbundig te bedanken. dit op de dag dat wij de brief hebben ontvangen. dit heb ik dus bij mijn verdediging gestoken omdat dit niet hoort. hij werkt ook gratis voor haar en wij betalen stukken van mensen voor onze verdediging. enkele uren voor de zaak krijgen we bericht van uitstel dat hij zich uit de zaak trekt. en vraagt ons alle bewijzen met betrekking van hem uit mijn verdediging te halen. heb daar een dubbel gevoel bij. want dit is wel de manier om de rechter te bewijzen dat het pesterijen zijn. mijn vraag nu is het volgende, zij hebben ingediend 25.06.2018 blijft die datum van kracht of moeten ze een nieuwe procedure opstarten?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding