Re: Verjaring van schulden

Koubari
Topic Starter
Berichten: 24
Juridisch actief: Nee

Re: Verjaring van schulden

#1 , 20 jul 2018 00:26

Ik heb in 2003 een loonoverdracht ge teken bij ING voor een lening maar mij vraag is is dat in nu niet al verjaring of niet
Wand fidurcce zette van niet :?: :?: :?:

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5916
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#2 , 20 jul 2018 00:33

Tot wanneer liep/loopt die lening waarvoor je die overdracht hebt ondertekend?
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Koubari
Topic Starter
Berichten: 24
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 jul 2018 11:05

Bedankt .....maar die lening liep tot 2006

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6853

#4 , 24 jul 2018 21:35

En was alles van die lening correct en tijdig betaald ?

Koubari
Topic Starter
Berichten: 24
Juridisch actief: Nee

#5 , 25 jul 2018 07:11

Nee door omstanders ben ik in financiële problemen geraakt waar ik mij werk verloor en niet kon gaan werken

bosprocureur
Berichten: 6853

#6 , 25 jul 2018 08:16

Dus mag ik aannemen dat er op zijn minst wat vertraging ontstaan is, en dat de lening zelf + bijkomende kosten door die omstandigheden nog niet helemaal betaald is?

Die bank zal wel niet stilgezeten hebben en u met verschillende middelen "aangepord" hebben tot regeling. Hoe lang is het geleden dat er nog iets gebeurd is in dat dossier ? Aanmaningen, dagvaardingen,vonnis..... ?

Koubari
Topic Starter
Berichten: 24
Juridisch actief: Nee

#7 , 25 jul 2018 13:09

Bedank ....er niks meer gebeurd van 2006 aan het dossiers tot in 2018 heeft fidurcce beslag heef ge legt op om vakantie geld maar het moet tot zeer verjaring zij maar ze zeg dat ze een loonoverdracht hebben van 2003 is dat niet verjaring

Koubari
Topic Starter
Berichten: 24
Juridisch actief: Nee

#8 , 28 jul 2018 18:21

Bedank ....er niks meer gebeurd van 2006 aan het dossiers tot in 2018 heeft fidurcce beslag heef ge legt op om vakantie geld maar het moet tot zeer verjaring zij maar ze zeg dat ze een loonoverdracht hebben van 2003 is dat niet verjaring :roll: :roll: :roll: :roll:

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#9 , 28 jul 2018 20:01

Aangetekende brief schrijven naar naar kas voor vakantiegeld en Fiducre dat u zich verzet tegen de uitvoering van de loonoverdracht omdat de schuld verjaard is.

Koubari
Topic Starter
Berichten: 24
Juridisch actief: Nee

#10 , 29 jul 2018 10:09

Bedank. .Maar ik heb dat al gedaan, en ze zeggen nog steeds dat de schulden niet verjaring zijn terwijl ik alle documenten heb opgevraagd en nooit een stuit is geweest (2006 )wat moet ik nu doe ..?.

Koubari
Topic Starter
Berichten: 24
Juridisch actief: Nee

#11 , 29 jul 2018 10:10

[quote="Koubari"]Bedank. .Maar ik heb dat al gedaan, en ze zeggen nog steeds dat de schulden niet verjaring zijn terwijl ik alle documenten heb opgevraagd en nooit een stuit is geweest (2006 )wat moet ik nu doe . :?: :?: :?: :?:

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#12 , 29 jul 2018 13:16

Hebt u dat ook gedaan bij degene die het vakantiegeld uitbetaalt?
Vanaf het ogenblik dat u verzet aantekent tegen de loonoverdracht bij degene die het vakantiegeld uitbetaalt mag deze niets meer uitbetalen aan Fiducre.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”