Gsm inbeslagnamen

Dave007
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Gsm inbeslagnamen

#1 , 19 jun 2018 19:57

Beste.

Ik heb even een vraag moet er bij een in beslag genomen gsm geen kennisneming worde geteken of iet dergelijk door de persoon waarvam het gsm wordt afgenomen door de politie
Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38587

#2 , 19 jun 2018 20:56

Een inventaris van in beslag genomen stukken of wel staat het in uw verhoor vermeld.

Dave007
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 19 jun 2018 22:07

Een inventaris van in beslag genomen stukken of wel staat het in uw verhoor vermeld.
Kheb een salduz cat 1 als getuige slachtofer of benadeelde maar staat niets van op de kopie en heb geen inventaris van in beslag genomen goederen

Reclame

Franciscus
Berichten: 38587

#4 , 19 jun 2018 22:43

Dan toch eens vragen ... normaal zal dat iets te maken hebben dat u slachtoffer getuige bent.
Kan in PV zelf staan. Vermoedelijk op bepaalde zaken te controleren.
Bel eens met opstellers ...inspecteur of hoofdinspecteur?

Dave007
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 25 jun 2018 12:31

Dan toch eens vragen ... normaal zal dat iets te maken hebben dat u slachtoffer getuige bent.
Kan in PV zelf staan. Vermoedelijk op bepaalde zaken te controleren.
Bel eens met opstellers ...inspecteur of hoofdinspecteur?

Er staat niets van in men papier dat ik heb mee gekregen of heb geen inventaris getekend ze wouden het toestel onderzoeken maar ik zou hem voor het weekend terug hebben nu hebben ze mijn patroon tekeing gevraagd en gaan ze hem uitlezen elke keer waneer ik om info bel naar het kantoor krijg ik een andere inspectzur aan de lijn dan de avond van de cat salduz 1 week al voor bij 2de week start nu en nog geen nieuws allemaal beetje vreemd naar mijn idee

Alexanderzondernaam
Berichten: 113

#6 , 25 jun 2018 12:48

Het is gebruikelijk dat een gsm-toestel in beslag wordt genomen met het oog op uitlezing zonder dat de eigenaar van het toestel hier een schriftelijk bewijs van krijgt; noch dat hij schriftelijke toestemming moet geven. Dit kan vermeld worden in uw verhoor ,als u verhoord wordt tenminste.

Dit akteren in hun proces-verbaal is voldoende voor de politieambtenaren.

De inventaris van in beslag genomen goederen is tevens een bijlage aan het proces-verbaal. U heeft geen recht op een kopie hiervan, noch heeft u recht op een kopie van het proces-verbaal.

Terug naar “Andere”