Misbruik van vertrouwen of bedrog?

Andy1880
Topic Starter
Berichten: 48
Juridisch actief: Nee

Misbruik van vertrouwen of bedrog?

#1 , 16 jun 2018 23:26

Geachte leden,

doordat mijn ex-plusdochter mij er in oktober van beschuldigde (vals welteverstaan) van aanranding met als doel mij buiten te krijgen ging ik al vrij snel op zoek naar een studio die ik vrij snel vond, heel primitief omdat mijn toenmalige vrouw in het bijzijn van getuigen waaronder een consulente van de jeugdrechtbank gezegd dat we onze relatie zouden omzetten naar een LAT-relatie, waardoor de keuze van mijn nieuw onderkomen snel was gemaakt. Primitief, plekje om te slapen en kleding op te bergen, maar echter zo klein dat je hier amper iets kan opbergen en ik wist ook dat er geen aansluiting voor een wasmachine aanwezig was omdat ik er van uit ging dat tijdens de LAT-relatie in de weekends en de vakanties als de dochter naar haar vriend in Hasselt ging dat ik bij mijn vrouw kon zijn en gemakkelijk mijne was kon
meebrengen en daar kon overnachten dat ik iets ruimer zou zitten.

Echter heeft zij alles opgezet om mij definitief te dumpen en heeft ze maanden een masker opgezet en ik voel mij bedrogen door haar, ik heb geen rekening gehouden met die scenario, ik denk dat niemand daarop voorbereid is en als invalide heb ik dan maar een klein inkomen en toch heeft ze me dit aangedaan.

Kan ik hier iets met doen via de rechtbank zoals misbruik van vertrouwen of dergelijke?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12813

#2 , 16 jun 2018 23:36

Ik denk dat het moeilijk gaat zijn een aantoonbaar verband tussen al deze zaken te vinden.

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 25 jun 2018 22:13

Was u gehuwd of vorm van samenwonen en dan welke vorm?

Reclame

Andy1880
Topic Starter
Berichten: 48
Juridisch actief: Nee

#4 , 26 jun 2018 11:58

Beste, ik was op dat moment gehuwd en we woonden toen nog samen.

Franciscus
Berichten: 38583

#5 , 27 jun 2018 20:28

Tergend en roekeloos - lasterlijke aangifte lijken mij dan eerder van toepassing

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”