Lening

Superegel65
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Lening

#1 , 26 apr 2018 11:11

Geachte

Ik ben heel dringend op zoek naar iemand die eerlijk en betrouwbaar een kleine lening kan geven ik sta weliswaar op de zwarte lijst voor een klein bedrag maar kan nergens lenen of ik zou een eigendom moeten hebben en dat bezit ik niet het pand dat ik huur is verkocht dus moet ik verhuizen het geld zou dienen voor verhuis en bij leggen voor de waarborg en wat meubelen aan te kopen
Hopend op een gunstig gevolg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 apr 2018 11:49

Ga eens tot aan het OCMW en leg eens je geval uit, want ik vrees dat je anders nergens een lening zal krijgen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Meeboo
Berichten: 1488

#3 , 26 apr 2018 13:31

Beste

als u op de zwarte lijst staat is het mijn insziens een goed idee om niet meer schulden te maken.

Reclame

LennieK
Berichten: 1866
Juridisch actief: Nee

#4 , 26 apr 2018 16:22

Je kan in ieder geval aankloppen bij het ocmw voor de huurwaarborg.

En het is trouwens niet omdat een pand verkocht is dat jij als huurder stande pede moet vertrekken he. De nieuwe eigenaar kan jou pas je opzeg geven als de akte verleden is. En dan moet hij dus wel de opzegperiode respecteren (afhankelijk van of jouw contract al dan niet geregistreerd is)

Terug naar “Huren”