Woonstvergoeding

santalaika
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Woonstvergoeding

#1 , 14 mar 2018 11:23

Betreft woonstvergoeding toegestaan door notaris ,dus ex moet woonstvergoeding betalen maar ex stapt naar rechtbank ( uitspraak ex moet woonstvergoeding betalen ) Ex gaat in beroep ( uitspraak hof beroep ex moet betalen ) het vonnis beroep is betekend geweest dus ik eis mijn geld .
Ex weigert toch te betalen wat moet ik doen ??? moet ik terug naar de rechtbank om een gedwongen betaling op te leggen ???

Probleem (er mag dus vooruit en tijdens de onverdeeldheid niet betaald worden) , maar de notaris heeft haar jaren geleden toch uitbetaald ,nochtans heb ik bewijzen dat ik verstuurd heb naar notaris dat er NIET MAG VOORUIT EN TIJDENS DE ONVERDEELDHEID BETAALD WORDEN .
Notaris heeft enkel een bedrag gehouden voor zijn eigen kosten .

Nu laat de notaris mij nog weten , IK HEB GEEN GELD MEER , ENKEL NOG VOOR MIJN KOSTEN . ook laat hij weten WIE ZAL DAT GRAPJE WOONSTVERGOEDING BETALEN .

Wat doe ik het best nu ? alle info is welkom

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding