schrapping in hypotheekkantoor

Stefaandewever
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

schrapping in hypotheekkantoor

#1 , 18 feb 2018 15:40

Ik kocht een woning voor vrij en onbelast. Maar nu ik mijn woning terug wens te verkopen, blijken er nog twee inschrijvingen van vorige kopers op te staan. De notaris heeft reeds in 2014 gerechtelijk de handlichting bij de Bank afgedwongen, maar ondanks dat weigert de Bank om de inschrijving door te halen. Wat kan men nog meer doen om dit te deblokkeren en de woning op een normale manier te kunnen verkopen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 18 feb 2018 17:11

Als de bank geen geld moet krijgen, is er geen reden om de schrapping tegen te houden.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

bosprocureur
Berichten: 6853

#3 , 18 feb 2018 18:54

Trouwens, u hebt toch een vonnis mag ik hopen? Moet de Bank (met gepaste :cry: hoofdletter ) door nog iets in akkoord gaan?

Reclame

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#4 , 18 feb 2018 18:59

Als het bankje veroordeeld is dan is dat toch einde verhaal?
Wat is het ECHTE probleem?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Terug naar “Kopen”