Domiciliefraude

PhilipArys
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Domiciliefraude

#1 , 21 nov 2017 17:44

Geachte,
Ik zit in een vechtscheiding verwikkeld sedert anderhalf jaar.
Bij het laatste tussenvonnis is er bepaald door de familierechtbank dat er een sociale studie moet gebeuren omtrent de leefsituatie van beide ouders èn dat er een kinderpsychiater ( met bevoegdheid om naar de RB toe adviezen te geven ) aangesteld wordt m.b.t. mijn jongste zoon Maxim.
Mijn zoon Maxim is verslaafd aan PLAYSTATION, en heeft al ettelijke malen zichzelf verwondt èn vernielingen aangebracht in huis wanneer hij niet kan spelen ( Maxim is nu 14 jaar ).
De rechter heeft in dit tussenvonnis bepaald dat Maxim alle pare weken bij mij moet komen en dat Mevrouw (mijn ex) dit moet aanmoedigen.
Mevrouw heeft sinds mei 2017 een nieuwe vriend die blijkbaar zelf met huiselijk geweld geassocieerd wordt, en die zijn eigen kinderen niet mag zien van zijn ouders.
Mevrouw heeft elk contact met de justitieassistente geweigerd, en elke afspraak met de kinderpsychiater (na meerdere maningen) niet nagekomen.
Ondertussen krijg ik mijn zoon niet te zien èn daarenboven wordt ik gepest en belachelijk gemaakt door de nieuwe vriend van mijn ex-vriendin.
Deze verblijft al enkele maanden (sinds mei 2017) bij mijn vriendin, en heeft geen job (hij is sinds 6m weduwenaar) en is op dit adres niet ingeschreven ( noch op een ander adres ).

Moet ik in afwachting van de volgende zitting domiciliefraude inroepen ????

Kan ik te weten komen waarom die nieuwe vriend zijn eigen kind niet mag zien, maar wel bij mijn zoon heel de dag verblijft, terwijl mijn zoon buitengewoon onderwijs volgt ?????

De politie trekt het in het belachelijke en is niet erg bereid sommige verklaringen op te nemen ?

Dank bij voorbaat voor advies en positieve reactie,
Philip

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 21 nov 2017 19:31

Hoe is (vermeende) domiciliefraude relevant voor de situatie van het kind?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”