Water factuur

JessePinkman
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Water factuur

#1 , 17 aug 2017 13:58

Ik betaal al een tijd niks aan water omdat ik vroeger teveel betaald heb.Op mijn factuur staat "te betalen bedrag -1434 €".Ik heb mijn watermaatschappij een mail gestuurd om te vragen of dit bedrag op mijn rekening kan gestort worden en ze mij aanrekenen voor water vanaf nu ipv die 1400 euro af te trekken.Geen probleem ,op welk rekeningnr. mag dit gestort worden kreeg ik als antwoord.Tot op heden nog niks ontvangen en krijg ook geen antwoord meer op mijn emails.Wat kan ik hieraan doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 17 aug 2017 14:00

Bel ze eens.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Meeboo
Berichten: 1488

#3 , 17 aug 2017 14:07

Wanneer hebt u de terugbetaling gevraagd? Geef ze ook tijd om dat in orde te brengen.

Als het al enige tijd aansleept kan u inderdaad eens bellen of schriftelijk (aangetekend) een terugbetaling vragen

Reclame

jef007
Berichten: 1679

#4 , 17 aug 2017 14:17

wat is er mis met een ouderwets telefoontje naar de juiste waterdienst?

Terug naar “Andere”