klacht tegen BJB

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

klacht tegen BJB

#1 , 09 aug 2017 16:54

hallo

ik heb het internet al afgezocht maar niets gevonden

kan men een klacht neerleggen tegen het BJB als die jou niet helpen ? zo ja bij wie?

vorige pro deo geeft mijn 2 zaken door ah BJB 1 met de correcte naam en 1 met een andere naam

ik vraag gezien deze niets deed een nieuwe pro deo aan wat maanden in beslag neemt
krijg ik te horen dat maar 1 aanvraag aanvaard word die betaald is en dat ik de andere moet betalen gezien de aanvraag niet hetzelfde is

probleem is nu ik de aanvraag namen ken, zie ik wat er gebeurt is en kan ik het 2de nooit met dezelfde naam aanvragen gezien de vorige pro deo 2 verschillende namen heeft gebruikt voor 1 en hetzelfde dossier namelijk diefstal met braak en afhandeling ex

de diefstal met braak is namelijk tegen mijn ex, dus hetzelfde dossier

ik had doorgegeven diefstal met braak en oplichting tegen iemand anders , gezien ik dit indertijd ad pro deo had doorgegeven

diefstal met braak word aanvaard wat de reeds betaalde sommen betreft

ik kan moeilijk afhandeling ex gaan aanvragen ivm de oplichting ( is een andere persoon )

bewijs betaling met het dossier nummer is hen bezorgd en het bewijs dat ze naar mij toe dat gebruikten ivm mails en dossiernr ivm de oplichting

maar ze weigeren te antwoorden ze negeren mij compleet, waardoor ik dus mijn 2de betaalde som niet kan hergebruiken

ook de bewuste pro deo weigert om haar fout toe te geven integendeel beweert ze dat zij nooit een aanvraag heeft ingediend, dat ik dat zelf heb gedaan
wat natuurlijk de bewijzen tegen spreken, ik heb van haar nooit geen aanvraagdocument gekregen ik moest haar enkel mijn pensioen en samenstelling gezin bezorgen
ik had haar wel meerdere keren gemaild welke naam ze gebruikte bij de aanvraag gezien ik opnieuw moest aanvragen en ik dat niet wist

mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38587

#2 , 09 aug 2017 21:34

Wat bedoeld u met BJB?

Voor de rest kan ik kop noch staart krijgen aan uw vragen ...

ook uw vraag inzake Comité P kan ik helemaal niet plaatsen.

Oude Belg
Berichten: 3192

#3 , 09 aug 2017 23:12

Bureau voor Juridische Bijstand.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#4 , 10 aug 2017 05:59

U kan de stafhouder aanschrijven met uw klacht.

Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat u met alles en iedereen problemen lijkt te hebben, gelet op uw andere posts. Dat betekent meestal één van twee zaken: a) een groot, tegen u gericht complot waarin alle geledingen van de overheid betrokken zijn of b) mogelijk ziet u de zaken verkeerd, ligt het probleem bij u en doet de rest gewoon zijn/haar werk.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#5 , 10 aug 2017 11:47

neen het ligt niet aan mij

zoals eerder al gemeld heeft mij ex vrienden tot bij de hoogste instanties

waardoor ik overal voor gesloten deuren kom te staan

grts

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#6 , 10 aug 2017 12:11

zoals eerder al gemeld heeft mij ex vrienden tot bij de hoogste instanties
Dat zijn fabeltjes die je zelf verzint.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#7 , 10 aug 2017 12:20

De onzin op het forum neemt de laatste tijd sneller toe dan de buxusmot zich verspreidt en dat wil wat zeggen....
Ja de mot zit erin, letterlijk en figuurlijk.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

jef007
Berichten: 1679

#8 , 10 aug 2017 12:27

wat mij vooral stoort, is dat belangrijke info enkel mondjesmaat vrijgegeven wordt

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#9 , 10 aug 2017 12:29

wat mij vooral stoort, is dat belangrijke info enkel mondjesmaat vrijgegeven wordt
Heb je niet door dat die aangepast wordt in functie van een eerder ontvangen maar niet gegeerd antwoord?
Het Grote Gelijk.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#10 , 12 aug 2017 20:25

jef007

dat ga ik jullie besparen dan ben ik hier een maand aan bezig om alles op te schrijven :-)

de vraag is gewoon waar kan ik klacht neerleggen tegen het bjb

het waarom maakt in principe niets uit

grts

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#11 , 12 aug 2017 20:40

Schrijf naar de minister van justitie en leg daar je probleem uit !

Voor zulke zaken kan je niet hoog genoeg gaan.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

jef007
Berichten: 1679

#12 , 13 aug 2017 09:35

hoe hoger uw ladder hoe beter!!!!

bosprocureur
Berichten: 6853

#13 , 13 aug 2017 10:42

Heeft onze vorst nog zo'n dienst voor dergelijke vragen?

jef007
Berichten: 1679

#14 , 13 aug 2017 10:44

misschien dat die" rare broer" kan helpen, die is ook wereldvreemd

bosprocureur
Berichten: 6853

#15 , 13 aug 2017 10:54

Nu, de vraag was ernstig bedoeld.

Er heeft zo'n dienst bestaan, zeker onder koningin Fabiola, die puik werk verrichtte voor de mensen die zo ver geraakten.
Alleen, dat was waar andere diensten te kort schoten, voor mensen die tussen de mazen vielen.

En neen, voor de rest ben ik niet echt koningsminded, als u dat geruststelt.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”