veroordeeld zonder bewijzen met tegenbewijs in beroep jeugdrechtbank

gino2440
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

veroordeeld zonder bewijzen met tegenbewijs in beroep jeugdrechtbank

#1 , 12 jun 2017 13:35

Beste forumleden ;


Ik ben veroordeeld in beroep om mijn kinderen via een bezoekersruimte te zien op grond van valse verklaringen .
Mijn ex heeft namelijk medewerkers van een contextbegeleiding en zelfs de medewerkster van het jongeren welzijn kunnen manipuleren
en naar haar hand gezet .

deze dienstmedewerkers legden in de rechtbank valse verklaringen af :

- Dat als mijn kinderen s maandags naar school gaan ze agresief en onhandelbaar waren en dat er hierdoor bij mij een gevaar zou zijn voor mijn kinderen.

hierop heb ik gereageerd dat dit niet waar is aangezien ik regelmatig met de school contact heb en men mij hierover nooit had aangesproken.
De kinderen zijn vanaf 18u zondag avond trug bij de moeder dus dit kan niet enkel en alleen aan mij liggen .

de jeugdrechter vertelde mij hierop dat ik radicaal was en dat ik uitvluchten zocht.
ik heb nadien het gesprek met de school opgenomen die dit voledig tegenspraken aangezien deze niet op papier wouden verklaren en heb hieromtrent een klacht ingedien tegen de medewerkster die dit had verklaard aangezien dit laster en eeroof is en eigenlijk ook emotionele kindermishandeling.

omdat ik deze klacht heb neergelegd verklaren de beide diensten dat er geen mogelijkheid is tot samenwerking omdat ik de klacht heb ingedient.

- Ook werd er verklaart dat ik voordien ook niet meewerkte met hun diensten en nooit kwam opdagen op afspreken noch reageerde.

ook hiervoor heb ik in beroep alle mails voorgelegd dat dit voledig tegenspraken.


Nu ben ik opnieuw veroordeeld in beroep voor deze argumenten terwijl het bewijs dit voledig tegensprak en omdat ik 1 afspraak had gemist en hiervoor pas de dag nadien een mail had verzonden.

Nu is mijn vraag of er nog andere rechtsmiddellen zijn waarmee ik verder kan aangezien alle bewijzen zijn voorgelegd en dit al in hoger beroep is uitgespreoken .


Ik dank u
mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 12 jun 2017 15:50

Enkel cassatie.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Franciscus
Berichten: 38603

#3 , 12 jun 2017 22:13

Welk Hof van beroep welke kamer?

Reclame

Duralexia
Berichten: 41

#4 , 12 jun 2017 23:02

Tip : Neem ALLE GESPREKKEN OP. Een smartphone met oortjes met micro rond de nek is en voldoende en ....
DIT IS WETTELIJK TOEGESTAAN zonder dat u dit hoeft te vermelden.

http://www.elfri.be/rechtspraak/gesprek ... toegelaten

Duralexia
Berichten: 41

#5 , 12 jun 2017 23:03

Tip : Neem ALLE GESPREKKEN OP. Een smartphone met oortjes met micro rond de nek is en voldoende en ....
DIT IS WETTELIJK TOEGESTAAN zonder dat u dit hoeft te vermelden.
Het gebruik van een dergelijke opname mag geen onwettig doel mag nastreven. Een opname van een gesprek met als doel chantage of eerroof te plegen is verboden, maar het opnemen louter met oog op bewijsvoering is toegestaan.
http://www.elfri.be/rechtspraak/gesprek ... toegelaten

Terug naar “Echtscheiding”