Afstand van contact

Valerie0412
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

Afstand van contact

#1 , 17 mei 2017 00:07

Mijn zoon gaat al een jaar niet meer nr zijn papa. Hij was eerst in combinatie ouderschap. Week om week. Is gehoord Door de rechter. Rechter legde papa op om contact terug te herstellen en aan ouderschapsbemiddeling te doen. Eerste heeft hij niet gedaan.. Tweede is stopgezet dopr hem. Binnenkort moeten we terug. Vorige maand werd hij nogmaals terecht gewezen Door rechter. Ondertussen weer radiostil te. Antwoord niet als ik zijn akkoord vragen voor regelingen over de kinderen. Betaalt niks. Is beslag gelegd op loon. Niet gelukt .. is op ziekenkas gegaan. Er word nu gezegd dat hij afstand van contact gaat doen.. Wat houdt dit juist in.. En wat kan ik nog meer doen om het financiele stuk in orde te houden want nu betaal ik alles alleen ondanks vonis dat hij helft van kosten moet betalen en achterstallige alimentatie vanaf vorig jaar juli.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 17 mei 2017 23:11

U hebt toch gezien er een vonnis is aangifte gedaan wegens familieverlating - niet betalen alimentatie en kosten?

viewtopic.php?f=23&t=71480

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 18 mei 2017 09:02

Alimentatie via Davo laten invorderen.

http://www.eerstehulpbijschulden.be/sch ... ingen-davo
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38583

#4 , 18 mei 2017 22:20

Maar Davo lost het andere probleem niet op en daarvoor hebt u PV's en een sociaal onderzoek nodig.

Terug naar “Echtscheiding”