Onbetaalde factuur moeder

Van Camp
Berichten: 209
Juridisch actief: Nee

Re: Onbetaalde factuur moeder

#16 , 13 mei 2017 16:10

Om van uw grote onzin te zwijgen aangaande de garantiewetgeving, zie

viewtopic.php?f=12&t=72980

U kraamt hier voortdurend onzin uit.
Laatst gewijzigd door Van Camp op 13 mei 2017 16:14, 3 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#17 , 13 mei 2017 16:12

Dat antwoord van Van Camp heb ik nog al ooit gelezen.
Zelfs een thread met een slotje op - om die reden.

Een vorm van omkering van bewijslast.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Van Camp
Berichten: 209
Juridisch actief: Nee

#18 , 13 mei 2017 16:17

Dat antwoord van Van Camp heb ik nog al ooit gelezen.
Zelfs een thread met een slotje op - om die reden.

Een vorm van omkering van bewijslast.
Nogmaals, zie:
C. Lemmens, ‘minderjarigen en de Wzet Patiëntenrechten’ en ook A. Nottet, 'Le mineur en droit medical' in G. Genicot. , 'Nouveaux dialogeus en droit medical', Luik, Anthemis, 2012, 174.

Dit noemt men onderbouwing van argumenten.

Reclame

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#19 , 13 mei 2017 16:19

Om van uw grote onzin te zwijgen aangaande de garantiewetgeving, zie

viewtopic.php?f=12&t=72980

U kraamt hier voortdurend onzin uit.
Die thread is me totaal onbekend en ik zie mijn alias daar dan ook nergens vermeld.
Blijkbaar kan u niet goed lezen.
Volg daar eens een speciaal seminarie voor om daar iets aan te doen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: !
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#20 , 13 mei 2017 17:05


De dagelijkse verzorging van uw uiterlijk is een must als moderne vrouw. Ook uw handen en nagels verdienen daarbij aandacht. Handen en nagels zijn immers blikvangers en verdienen daarom verzorging. Mooie nagels zijn dan ook een sieraad voor uw handen en zijn tevens uw visitekaartje. Heeft u last van snelbrekende of splijtende nagels, krijgen ze nooit allemaal de gelijke lengte, bent u nagelbijter en wilt u daarvan af, of wilt u voor een speciale gelegenheid mooie verzorgde nagels, dan heeft Kelly de oplossing voor u. Samen zullen we zoeken naar de ideale manier om aan uw wensen te voldoen. De lengte van uw nagels bepaalt u helemaal zelf. Kunstnagels hoeven niet lang te zijn!.
Doe jij nu aan manicure ?
Amai was website aan maken voor de dochter, daardoor zal er iets mis gelopen zijn
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Petros
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#21 , 13 mei 2017 17:42

Beste mensen,

bedankt voor jullie antwoorden, deze hebben mij zeer geholpen.

Vriendelijke groeten. :D

Terug naar “Andere”