Vakantie

OutOffSpace
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Vakantie

#1 , 24 apr 2017 13:56

Heb reeds gewerkt als bediende sinds 01/042015t.e.m31/08/2016
Bij X [geen namen aub] (privé)
Heb een paar rare dingens opgemerkt waarvan ik gewoon weet dat er iets niet klopt en dat er fraude is gebeurd met mijn papieren en weet nu niet echt wat ik moet doen heb in mei 2016reeds vakantiegeld ontvangen voor de prestaties van 2015 bleek maar 480euro te zijn ... Was al raar heb in 2016al mijn vakantie dagen opgenomen voor dat ik ben ontslagen en na mijn ontslag bleek te zijn dat ik nog 18dage over heb ?Mijn vorige werkgever heeft dus aangeduid dak ik geen vakantie heb genomen Terwel dat wel zo is waardoor hij bij mijn otslag het resterend vakantiegeld niet hoefde uitbetalen wss ? Wat kan ik nu doen ? Heb ook alleen maar 3loonfichrs waar wel opstaat dat ik 6dagen vakantie heb genomen en op de andere staat de rest maar die heb ik niet nooit gekregen zelfs en ze wille. Dit mij ook niet geven . Mss weten jullie wat ik moet doen . Maar het lijkt mij wel een geval van fraude of ben ik mis ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Loon”