Ongedaan maken lichte mindervaliditeit na verkeersongeval

Janvdm
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ongedaan maken lichte mindervaliditeit na verkeersongeval

#1 , 06 jan 2017 16:41

Beste mensen,

Ik ben op mijn dertiende betrokken geweest in een licht verkeersongeval met blikschade.
Ik had een lichte whiplash en dit werd nog versterkt door de groeispurt waar ik toen in verkeerde.
Een klein jaar later had ik door de samenloop van de eerder vermelde omstandigheden nog lichtjes last van mijn whiplash.
Daarop heeft de verzekeringsdokter mij 3 % invaliditeit gegeven. Nog een jaar later waren alle problemen verholpen en was mijn groeispurt voorbij.
Nu ben ik 20 en zou ik een opleiding tot piloot willen volgen. Maar daar moet je medisch klasse 1 voor zijn, verder ben ik zo gezond als een vis en voldoe ik aan alle vereisten.
Maar ik vrees dat die mindervaliditeit dé struikelblok zal zijn en dat zou extreem zonde zijn, vooral omdat het eigenlijk niet noodzakelijk was om mij mindervalide te verklaren.
Is er een manier om mij te laten onderzoeken en die 3% kwijt te raken?

Dank bij voorbaat,
Jan

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding