Huurschade vaststellen

Adrian130
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Huurschade vaststellen

#1 , 04 jan 2017 11:50

Geachte
Aangezien ik twee manden achterstaande huur had , heeft de vredegerecht uitgesproken ,dat ik achterstaande huur tussen twee week moet betalen anders is het huurovereenkomst ontbonden en ik moet 6 maanden huur als wederverhuringsvergoeding aan verhuurder betalen10800€ ,en ook het vonnis is niet uitvoerbaar bij voorraad ,terwijl er is in huurovereenkomst duidelijk geschreven : Bij gebrek van betaling van huurprijs gedurende drie opeenvolgende maanden kan de verhuurder het contract van rechtswege verbreken en de huurder uitdrijven . De reden van dit voorwaarden was het project van de stad voor vernieuwing van de straat . Ik had nooit drie maanden achterstaande huur .
Na het vonnis heb ik een afbetaling plan uitstelt om de achterstaande huur kan te betalen in de periode van 6 maanden en verhuurder was daar akkoord .Na betaling van 3 maanden huur en halve achterstaande huur heeft de verhuurder het vonnis uitgevoerd en de deurwaarder tussen een week me van het pand uitgezet en mijn goederen beslag genomen ,terwijl ik aan de deurwaarder en advocaat van verhuurder heb gezegd dat ik nu alle openstaande saldo volgens het vonnis kan betalen 3150€ maar ze aanvaarden het niet . Ik heb een beroep aan getekend tegen het vonnis van vredegerecht en het zaak loop nog . Nu heb ik helemaal niks en ben ik bloot daarom beslis ik volgens boekhouder om failliet te verklaren . Volgens de boekhouder moet ik een afrekening van alle schuldeisers hebben .
Nu is mijn probleem met de verhuurder . Ik heb haar via een aangetekende brief gevraagd om een einde afrekening . Maar ik heb een bericht ontvangen van haar advocaat ,aangezien ik tegen het vonnis beroep aangetekend , hebben ze recht wachten op beslissing van hoge beroep . en ze geven me geen afrekening . De deurwaarder brekend wederverhuringsvergoeding maar er is nog de kosten van uitzetting en huurschade.
Hoe kan ik de verhuurder verplicht maken om bedrag van huurschade en andere kosten met verband van uitvoering het vonnis van vredegerecht vast stellen .
Uw mening is belangrijk voor me .
Groeten
Adrian

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”